By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Αυτοκίνητο: Ενστάσεις Γερμανίας, Ιταλίας στο σχέδιο κατάργησης των οχημάτων εσωτερικής καύσης
Share
Notification Show More
Latest News
Vasss sites
«Από δω κι οι άλλες πάνε»: Κυκλοφόρησε το νέο τραγούδι-πρόταση του Βασίλη Δήμα
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Tfiy
Ο Νίκος Κυπριώτης ερμηνεύει μεγάλη επιτυχία των Κυριάκου Παπαδόπουλου-Ηλία Φιλίππου!
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Rezan sites1
Άννα Ρεζάν: Σπουδαία συνεργασία με πολυβραβευμένο Γερμανό σκηνοθέτη
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Dhdydry
Κοντολάζος στο «The 2Night Show»: «Αγαπάω το τραγούδι, έχω ανάγκη να τραγουδάω και το κάνω από παιδί»
MEDIA
Drhdh
Έφη Κοντού: Εντυπωσιάζει το νέο της single με τίτλο «Για μας»
ΜΟΥΣΙΚΗ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΚΟΣΜΟΣ > Αυτοκίνητο: Ενστάσεις Γερμανίας, Ιταλίας στο σχέδιο κατάργησης των οχημάτων εσωτερικής καύσης
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΣΜΟΣ

Αυτοκίνητο: Ενστάσεις Γερμανίας, Ιταλίας στο σχέδιο κατάργησης των οχημάτων εσωτερικής καύσης

admin
Last updated: 2023/03/01 at 3:31 PM
admin 3 years ago
Share
2020 10 26t075401z 1657675477 rc27qj9fj5rj rtrmadp 5 climate change germany protest 1024x683
SHARE
Κοινοποίηση

Ο κανονισμός με τον οποίο θα απαγορευτεί την επόμενη δεκαετία η πώληση νέων οχημάτων βενζίνης και ντίζελ φαίνεται ότι θα καθυστερήσει μετά τις ενστάσεις χωρών με ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία όπως η Γερμανία και Ιταλία.

Σε συνάντηση εκπροσώπων των χωρών-μελών την Τετάρτη στις Βρυξέλλες, «η Ιταλία θα πάρει θέση κατά του προτεινόμενου ευρωπαϊκού κανονισμού που απαγορεύει την παραγωγή αυτοκινήτων και βαν με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035» δήλωσε σύμφωνα με το Reuters ο ιταλός υπουργός Ενέργειας Γκιλμπέρτο Πιτσέτο Φρατίν.

Στη Γερμανία, ο υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσινγκ δήλωσε ότι το Βερολίνο δεν θα στηρίξει το σχέδιο έως ότου λάβει διαβεβαιώσεις για εξαίρεση των συνθετικών καυσίμων, τα οποία θεωρητικά δεν επιδεινώνουν την κλιματική αλλαγή.

Τον Οκτώβριο, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και οι χώρες-μέλη κατέληξαν σε προκαταρκτική συμφωνία που θα επέβαλε στους κατασκευαστές να μειώσουν τις εκπομπές των αυτοκινήτων κατά 50-55% το 2030, συγκριτικά με τα επίπεδα του 2021, και κατά 100% έως το 2035.

Αυτό θα οδηγούσε ουσιαστικά στην απαγόρευση πώλησης νέων οχημάτων που καίνε ορυκτά καύσιμα.

Η ιταλική κυβέρνηση είχε ανακοινώσει την περασμένη εβδομάδα ότι συμμαχεί με τη Γερμανία και τη Γαλλία προκειμένου να αναθεωρηθεί το σχέδιο.

«Η Ιταλία πιστεύει ότι η επιλογή της ηλεκτροκίνησης δεν πρέπει να είναι ο μόνος τρόπος για την επίτευξη μηδενικών εκπομπών στη μεταβατική φάση» ανέφερε στην ανακοίνωσή του ο υπουργός Ενέργειας.

Η Γερμανία από την πλευρά της πιέζει για την εξαίρεση των συνθετικών καυσίμων, γνωστών και ως e-καυσίμων, τα οποία σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στα οχήματα ιδιωτικής χρήσης αλλά και σε φορτηγά, πλοία και αεροπλάνα.

Συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να παραχθούν από διοξείδιο του άνθρακα που απομονώνεται από την ατμόσφαιρα και μετατρέπεται σε υδρογονάνθρακες με ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, κάτι που σημαίνει ότι η καύση τους δεν επιβαρύνει την ατμόσφαιρα με επιπλέον CO2.

Οι επικριτές των e-καυσίμων επισημαίνουν ωστόσο ότι η παραγωγή δεν επαρκεί και θα ήταν καλύτερο να διατεθεί μόνο σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει εναλλακτική λύση, όπως τα αεροπλάνα.

Ο Μπέντζαμιν Στέφαν της Greenpeace δήλωσε στο Associated Press πως η παραγωγή συνθετικών καυσίμων είναι ιδιαίτερα ενεργοβόρα διαδικασία. Μελέτες, είπε, δείχνουν πως η ηλεκτρική ενέργεια που απαιτείται για την παραγωγή συνθετικών καυσίμων θα επέτρεπε σε ένα όχημα να διανύσει πέντε φορές μεγαλύτερη απόσταση αν διοχετευόταν απευθείας για τη φόρτιση μπαταριών.

«Αυτό το μη αποδοτικό και ακριβό καύσιμο δεν θα παίξει σημαντικό ρόλο για τα αυτοκίνητα, ειδικά τα νέα αυτοκίνητα το 2035» είπε, και κάλεσε τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση.

in.gr

admin 01/03/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article Itsotakis00 Εκλογές 2023: Καμία συζήτηση τέτοιες ώρες για αναβολή τους
Next Article Shutterstock 1363159124 2 Generation Z: μορφωμένοι, ρεαλιστές και εργασιακά ευάλωτοι
Leave a comment

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

November 2025
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Oct    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?