By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Αυτοκινητοβιομηχανίες: Σπαζοκεφαλιά οι νέοι αυστηρότεροι στόχοι για τις εκπομπές CO2 που θα ισχύσουν το 2025
Share
Notification Show More
Latest News
Tfiy
Ο Νίκος Κυπριώτης ερμηνεύει μεγάλη επιτυχία των Κυριάκου Παπαδόπουλου-Ηλία Φιλίππου!
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Rezan sites1
Άννα Ρεζάν: Σπουδαία συνεργασία με πολυβραβευμένο Γερμανό σκηνοθέτη
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Dhdydry
Κοντολάζος στο «The 2Night Show»: «Αγαπάω το τραγούδι, έχω ανάγκη να τραγουδάω και το κάνω από παιδί»
MEDIA
Drhdh
Έφη Κοντού: Εντυπωσιάζει το νέο της single με τίτλο «Για μας»
ΜΟΥΣΙΚΗ
Fghj
ZU Champagneria: Το νέο urban στέκι στο κέντρο της Αθήνας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΔΙΕΘΝΗ > Αυτοκινητοβιομηχανίες: Σπαζοκεφαλιά οι νέοι αυστηρότεροι στόχοι για τις εκπομπές CO2 που θα ισχύσουν το 2025
ΔΙΕΘΝΗΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Αυτοκινητοβιομηχανίες: Σπαζοκεφαλιά οι νέοι αυστηρότεροι στόχοι για τις εκπομπές CO2 που θα ισχύσουν το 2025

Δίκτυο Ενημέρωσης
Last updated: 2024/09/06 at 9:52 AM
Δίκτυο Ενημέρωσης 1 year ago
Share
Mini Electric Vix 77761 368053 768x512
SHARE
Κοινοποίηση

Με δεδομένο ότι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν μειωθεί σημαντικά τους τελευταίους μήνες και την θέσπιση νέων αυστηρότερων στόχων για τις εκπομπές CO2 οι οποίοι θα τεθούν σε ισχύ το 2025, οι αυτοκινητοβιομηχανίες καλούνται να επιλύσουν άμεσα ένα δύσκολο πρόβλημα.

Σήμερα, όπως έχουν τα πράγματα, μόνο η Geely και η SAIC δεν χρειάζεται να ανησυχούν για πρόστιμα που θα προέρχονται από τις εκπομπές ρύπων. Αντίθετα, η VW και η Ford βρίσκονται μπροστά στον κίνδυνο μεγάλων προστίμων. Αν εφαρμοστούν αυτά τότε σίγουρα θα βρεθούν σε δεινή οικονομική κατάσταση.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει επιβάλει ένα χρονοδιάγραμμα στους κατασκευαστές που έχει να κάνει με τις μέσες εκπομπές ρύπων των νέων μοντέλων της. Από το 2020, αυτός ο μέσος όρος ήταν 116 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Από το επόμενο έτος, ο μέσος όρος θα μειωθεί στα 94 γρ/χλμ, ενώ το 2030 θα πέσει στα 50 γρ/χλμ μέχρι το 2035, όπου ο μέσος όρος θα πρέπει να είναι μηδενικός.

Το σίγουρο είναι ότι όλα τα μέτρα έχουν αποδώσει καθώς κατάφεραν να μειώσουν τους ρύπους σε όλη την Ευρώπη από τα 152γρ/χλμ το 2019 σε 107 γρ/χλμ το 2023. Αυτός ο αριθμός των ρύπων δυστυχώς αναμένεται να ανέβει μετά την μείωση των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αυτό συνέβη κυρίως λόγω έλλειψης επιδοτήσεων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε πολλές χώρες της Ευρώπης και ειδικότερα στην Γερμανία που θεωρείται η μεγαλύτερη αγορά της Γηραιάς Ηπείρου.

Για να επιτευχθεί ο αυστηρότερος στόχος της ΕΕ για το 2025, οι πωλήσεις EV θα πρέπει να καταγράφουν αύξηση και σε καμία περίπτωση μείωση. Όπως επισημαίνει η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Dataforce, η θέση των κατασκευαστών είναι δύσκολη. Εύκολο έργο έχουν μόνο δύο εταιρείες που βρίσκονται ήδη κάτω από το όριο των 93,4 γρ/χλμ. Είναι ο Όμιλος SAIC, ο οποίος κατέχει τη μάρκα MG και η Geely που κατέχει, μεταξύ άλλων, τις μάρκες Volvo και Polestar.

Η Toyota (105 γρ/χλμ) και η BMW (106 γρ/χλμ) βρίσκονται κοντά στον στόχο τους, ενώ δύσκολο έργο έχουν η Volkswagen (123 γρ/χλμ) και Ford (125 γρ/χλμ), που σε περίπτωση προστίμων θα αναγκαστούν να δώσουν τεράστια ποσά.

Σύμφωνα με αναλύσεις, μια αυτοκινητοβιομηχανία χωρίς υβριδικά αυτοκίνητα στο χαρτοφυλάκιό της θα χρειαστεί το 37% του συνόλου των πωλήσεων να είναι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα. Μια άλλη τακτική που έχει ακολουθηθεί παλιότερα είναι η αγορά πιστοποιητικών εκπομπών από κατασκευαστές που διαθέτουν μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ώστε εταιρείες με υψηλές εκπομπές ρύπων να κατεβάσουν τον μέσο όρο.

Ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας που θα δώσει λύση στο πρόβλημα των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για να επιτευχθεί αυτό θα πρέπει να υπάρχει σημαντική μείωση των τιμών. Ήδη τους τελευταίους μήνες βλέπουμε πτώση τιμών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που ως ένα βαθμό οφείλεται και στην αντίστοιχη μείωση των τιμών των μπαταριών.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δίκτυο Ενημέρωσης 06/09/2024
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article ΙΠΠΙΚΗ ΠΑΡΕΑ Eορδαία: 100 Ιππείς από όλη την Ελλάδα συναντώνται στη Βλάστη
Next Article Filothei 768x441 Άγρια συμπλοκή στη Φιλοθέη – Στο νοσοκομείο ένας 20χρονος, δύο συλλήψεις
November 2025
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Oct    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?