By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
      • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Reading: Καθυστερήσεις τρένων: Καταβολή αποζημιώσεων σε επιβάτες
Share
Notification Show More
Latest News
Elena
H Φωτεινή Ξ. Θειακού νέα διοικήτρια στο νοσοκομείο «Έλενα Βενιζέλου»
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Emma 2
«Δεν κατάλαβα ότι την χτυπήσαμε» δήλωσε η 19χρονη συνοδηγός για τη φονική παράσυρση της Έμμας
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
890876 1
Προειδοποίηση μετεωρολόγων: Έρχονται έντονες καταιγίδες και στο βάθος… σκόνη
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Oikonomou Giannis3 1920x1280 1 768x512
Γ. Οικονόμου: Χρειάζονται δομικές παρεμβάσεις στον Κηφισό – Η Τροχαία δεν μπορεί να διαπλατύνει δρόμους
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Elas
Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις τριών ατόμων για ληστείες και κλοπές
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ > Καθυστερήσεις τρένων: Καταβολή αποζημιώσεων σε επιβάτες
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑΚΟΣΜΟΣ

Καθυστερήσεις τρένων: Καταβολή αποζημιώσεων σε επιβάτες

Δίκτυο Ενημέρωσης
Last updated: 2023/01/26 at 11:17 ΠΜ
Δίκτυο Ενημέρωσης 10 μήνες ago
Share
0c3bdea5b56d139d12c034e8871182b1 Gre8910393 12194562 1 960x600
SHARE

Τη δυνατότητα να συμβουλεύονται τον νέο εμπλουτισμένο οδηγό που συνέταξε η ΡΑΣ (Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων) για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους έχουν οι επιβάτες των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Τη δυνατότητα να συμβουλεύονται τον νέο εμπλουτισμένο οδηγό που συνέταξε η ΡΑΣ (Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων) για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους έχουν οι επιβάτες των σιδηροδρομικών μεταφορών. Στον οδηγό, όπως αυτός θεσπίστηκε με τον νέο ευρωπαϊκό κανονισμό 2021/782, μπορούν να ανατρέξουν οι επιβάτες για να αντλήσουν πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι τους (πού και με ποιον τρόπο μπορούν να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους, τι είδους υπηρεσίες παρέχονται εντός της αμαξοστοιχίας) ή προκειμένου να ενημερωθούν για την παροχή βοήθειας από τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις σε άτομα με αναπηρία ή για τις αποζημιώσεις που δικαιούνται από τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, όπως η Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ), σε περιπτώσεις καθυστερήσεων ή καταργήσεων των δρομολογίων, κάτι αρκετά σύνηθες στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Αυτές οι οδηγίες μάλιστα έρχονται σε μια περίοδο όπου η Hellenic Train καλείται να συμμορφωθεί με τις υποδείξεις της ΡΑΣ, στο πλαίσιο προστίμου ύψους 300.000 ευρώ που επιβλήθηκε στη σιδηροδρομική εταιρεία λόγω και παραβάσεων και παραλείψεων της εταιρείας εν μέσω του χιονιά «Ελπίδα». Αυτές οι παραβάσεις σχετίζονται με την ταλαιπωρία 820 επιβατών που εκτέθηκαν σε ακραίες καιρικές συνθήκες εκείνη την περίοδο. Υπενθυμίζεται πως με μια λιτή ανακοίνωση η Hellenic Train, καθ’ υπόδειξιν της ΡΑΣ, ενημέρωσε την περασμένη Παρασκευή, ένα χρόνο μετά την κακοκαιρία, όλους εκείνους τους θιγόμενους επιβάτες για τον τρόπο καταβολής της αποζημίωσής τους, σε περίπτωση που ακόμη δεν τις είχαν λάβει.

Ο νέος οδηγός που θεσπίστηκε το 2021 και θα τεθεί σε ισχύ σε μερικούς μήνες, δηλαδή τον Ιούνιο του 2023, θα είναι μόνιμα αναρτημένος στην επίσημη ιστοσελίδα της ΡΑΣ στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα. Με τον νέο ευρωπαϊκό κανονισμό 2021/782 αποσαφηνίζονται και εμπλουτίζονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των επιβατών των σιδηροδρομικών μεταφορών. Σημειώνεται πως τα παράπονα που φθάνουν στη ΡΑΣ από τους επιβάτες για την ποιότητα των σιδηροδρομικών υπηρεσιών στην Ελλάδα έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, με το μεγαλύτερο μέρος να αφορά παράπονα για την καταβολή αποζημιώσεων και για καθυστερήσεις των δρομολογίων από την Hellenic Train. Ετσι, σύμφωνα με τον νέο οδηγό, σε περίπτωση που το τρένο καθυστερήσει τουλάχιστον 60 λεπτά θα μπορεί να επιστραφεί στον επιβάτη το κόμιστρο στο ακέραιο για το μέρος του ταξιδιού που δεν πραγματοποιήθηκε και για το μέρος που έχει ήδη πραγματοποιηθεί, εάν το ταξίδι δεν εξυπηρετεί πλέον τον σκοπό του αρχικού ταξιδιωτικού σχεδίου του επιβάτη. Επιπλέον, σε αυτή την περίπτωση ο επιβάτης δικαιούται δρομολόγιο επιστροφής, με την πρώτη ευκαιρία, στην αρχική αφετηρία. Η ελάχιστη αποζημίωση για τις καθυστερήσεις είναι: 25% της τιμής του κομίστρου για καθυστέρηση 60 έως 119 λεπτών, 50% της τιμής του κομίστρου για καθυστέρηση άνω των 120 λεπτών. Ο επιβάτης δεν δικαιούται αποζημίωση σε ορισμένες περιπτώσεις, π.χ. εάν η ματαίωση, η καθυστέρηση ή η απώλεια ανταπόκρισης οφείλονται σε εξαιρετικές περιστάσεις ή συμπεριφορές τρίτων, τις οποίες ο μεταφορέας δεν μπορούσε να αποφύγει, παρότι επέδειξε την απαιτούμενη επιμέλεια για τη συγκεκριμένη περίπτωση, ή εάν οφείλεται σε σφάλμα του επιβάτη.

ΠΗΓΗ: kathimerini.gr

Δίκτυο Ενημέρωσης 26/01/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article Kinhsh In 1311 1 1536x1182 Κίνηση στους δρόμους: Μεγάλες καθυστερήσεις στην Αττική Οδό λόγω τροχαίου
Next Article Astynomikoiekav432 1536x1055 Χαλάνδρι: Θανατηφόρο τροχαίο – Οδηγός μοτοσυκλέτας παρέσυρε πεζή
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

123456789
Νοέμβριος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
« Οκτ    
Agrotistv
2023.gr Neo
200x100

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?