By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Πραγματογνώμονας Δέδες για τραγωδία στα Τέμπη: Δεν γίνεται να αλλάξει γραμμή ο μηχανοδηγός χωρίς εντολή σταθμάρχη
Share
Notification Show More
Latest News
E2dc03eeca04e945d8ef5d7a7bc7cfad no watermark
Υπογραφή Σύμβασης για τον ΒΟΑΚ: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης Στο Ηράκλειο για την Ανάπτυξη της Κρήτης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
6ea5f17632a731151b5126e63fa9035b no watermark
ΕΣΔΟΓΕ: 80 Χρόνια από τη Νίκη στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο – Αναλογιζόμαστε την Ανείπωτη Τραγωδία της Ελλάδας και την Αντίσταση κατά του Φασισμού
ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
3ccc43ba4e0153b471e07a524d549e72 no watermark
Η ΕΕ και η Τουρκία: Αδιέξοδος στην πορεία ένταξης λόγω δημοκρατικής οπισθοδρόμησης
ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Deea4800eb85f1d8f6aeab08aaffc920
Φόρος Τιμής από τον Σ. Φάμελλο στο Μνημείο της Μάχης της Ηλεκτρικής κατά την Επέτειο της Νίκης κατά του Φασισμού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΡΙΖΑ
C412c54e390fe1089e4d2362016b0832 no watermark
Απεβίωσε ο Τζέιμς Φόλεϊ: Ο Μηχανιστής Κλασικών Σκηνοθεσιών και Δημιουργός εμβληματικών Ιστοριών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΛΛΑΔΑ > Πραγματογνώμονας Δέδες για τραγωδία στα Τέμπη: Δεν γίνεται να αλλάξει γραμμή ο μηχανοδηγός χωρίς εντολή σταθμάρχη
ΕΛΛΑΔΑ

Πραγματογνώμονας Δέδες για τραγωδία στα Τέμπη: Δεν γίνεται να αλλάξει γραμμή ο μηχανοδηγός χωρίς εντολή σταθμάρχη

admin
Last updated: 2023/03/01 at 3:00 ΜΜ
admin 2 έτη ago
Share
106
SHARE
Κοινοποίηση

Για το σοκαριστικό δυστύχημα που σημειώθηκε στα Τέμπη και στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες ανθρώπους μίλησε την Τετάρτη (1/3) ο πραγματογνώμονας Αναστάσιος Δέδες τονίζοντας πως «δεν γίνεται να αλλάξει γραμμή ο μηχανοδηγός χωρίς εντολή του σταθμάρχη».

Σε δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ και προσπαθώντας να εξηγήσει τι μπορεί να οδήγησε στην τραγωδία υπογράμμισε πως το ότι δεν υπήρχε οπτικό πεδίο έπαιξε το ρόλο του, αλλά τον σημαντικότερο είχαν οι σηματοδότες που δεν λειτουργούσαν, ούτε τώρα, ούτε στο παρελθόν.

«Προκύπτουν βασικά στοιχεία για να βγει ένα αρχικό συμπέρασμα. Τα βασικά στοιχεία είναι ότι έχουμε μια αλλαγή γραμμής, από την γραμμή ανόδου προς τη γραμμή καθόδου του συγκεκριμένου intercity που εκτελούσε δρομολόγιο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη. Με εντολή του σταθμάρχη, γιατί δεν γίνεται ο μηχανοδηγός να αλλάξει γραμμή από μόνος του, έχει γίνει αλλαγή της γραμμής και το τρένο στη Λάρισα μπήκε στη γραμμή καθόδου αντί να συνεχίσει στην άνοδο» είπε και διερωτήθηκε «Πώς ξεκίνησε από τη Λάρισα να αλλάξει γραμμή, χωρίς να έχει διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει άλλο τρένο;».

«Αυτό που ενίσχυσε την εξέλιξη του δυστυχήματος ήταν η μη λειτουργία του συστήματος φωτοσήματος και της σηματοδότησης»
«Ο λόγος για τον οποίο έγινε αυτό θα αποσαφηνιστεί από τα στοιχεία τα οποία θα προκύψουν, δηλαδή αν υπήρχε πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση της ανόδου ή ότι άλλο. Αυτό που ενίσχυσε την εξέλιξη του δυστυχήματος ήταν η μη λειτουργία του συστήματος φωτοσήματος και σηματοδότησης της συγκεκριμένης γραμμής. Και λάθος να γίνει από μηχανοδηγό ή από σταθμάρχη και να πάρει διαφορετική γραμμή ένας συρμός, η ασφαλιστική δικλείδα είναι η φωτοσήμανση, η οποία δεν δούλεψε, όπως και δεν δούλευαν παλαιότερα» σημείωσε ο πραγματογνώμονας Αναστάσιος Δέδες.

«Δεν δούλευαν καθόλου γιατί από ότι άκουσα, αν και είχαν εγκατασταθεί τα συστήματα, και στην αμαξοστοιχία και στις γραμμές, δεν είχαν επικαιροποιηθεί για να δουλέψουν. Δηλαδή δεν ήταν συμβατό το λογισμικό του τρένου με το άλλο λογισμικό» συμπλήρωσε.

«Οι άνθρωποι έφυγαν λόγο εγκληματικής αμέλειας των υπευθύνων και λόγο του ότι τα συστήματα δεν δούλεψαν. Για εμένα υπάρχει διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών, που είναι κακούργημα.

Από τα στοιχεία που έχω, η ταχύτητα του intercity μπορεί να πιάσει σε αυτό το σημείο τα 160χλμ. Αν πολλαπλασιάσουμε αυτή την ταχύτητα με τη μάζα που έχουν τα έξι βαγόνια, κοντά 300 τόνοι, θα βγάλουμε μια τεράστια ορμή.

Αντίστοιχα και σε αυτό το τρένο που κατέβαινε πάλι δεν λειτουργούσε η σηματοδότηση και δεν υπήρχε και οπτική επαφή -καθώς το ένα έβγαινε από το τούνελ- για να προλάβουν να φρενάρουν έστω και λίγο» ανέφερε ο Αναστάσιος Δέδες.

ΠΗΓΗ: newsbeast

admin 01/03/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article 1 ΚΕΝΤΡΙΚΗ Στην Βαρκελώνη, ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, Νικός Μελετίου, ως τακτικός εκπρόσωπος της ΚΕΔΕ, στον Παγκόσμιο Οργανισμό Ηνωμένων Πόλεων & Τοπικών Αρχών (UCLG)
Next Article 800px Άρης Σφακιανάκης Στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Ασπροπύργου ο συγγραφέας Άρης Σφακιανάκης τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« Απρ    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?