By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
      • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Reading: Πώς η κρίση και η ακρίβεια αλλάζουν τις καταναλωτικές μας συνήθειες
Share
Notification Show More
Latest News
328613617_904997543965833_7579178595591588322_n
Δημοπρατείται δημοτικό τουριστικό ακίνητο
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
kotsovolos-1200x800
Κωτσόβολος: H Alpha Bank χρηματοδότησε με 12,2 εκατ. ευρώ το πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού
ΕΛΛΑΔΑ
kabala
Θάσος: Με εγκαύματα σε χέρια, πρόσωπο και πλάτη 11χρονος από φωτιά σε οίκημα
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑ
pill-1536x1063
Κορονοϊός: Το χάπι της Merck ενδέχεται να προκαλεί νέες μεταλλάξεις – Τι απαντά η εταιρεία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑ
Αστυνομικοί της ΔΙΑΣ άνοιξαν τον δρόμο και οδήγησαν με ασφάλεια ετοιμόγεννη γυναίκα στο νοσοκομείο
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΕΛΛΑΔΑ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > Πώς η κρίση και η ακρίβεια αλλάζουν τις καταναλωτικές μας συνήθειες
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς η κρίση και η ακρίβεια αλλάζουν τις καταναλωτικές μας συνήθειες

Δίκτυο Ενημέρωσης
Last updated: 2022/12/28 at 10:20 ΠΜ
Δίκτυο Ενημέρωσης 1 μήνα ago
Share
ot_kalathi_noikokyras1-1-768x450
SHARE

Γεωπολιτικές απειλές, οικονομικές κρίσεις και πληθωρισμός αλλάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων: είτε τους ωθούν σε αγορές πανικού για τη συσσώρευση αγαθών είτε/και επιλέγοντας φθηνότερα προϊόντα. Η προϊούσα κρίση έχει όλα τα χαρακτηριστικά της «τέλειας καταιγίδας». Είναι και γεωπολιτική και οικονομική και πληθωριστική. Επόμενο είναι οι καταναλωτές – ιδιαίτερα οι Ευρωπαίοι που βρίσκονται στο μάτι του κυκλώνα διότι στην Ευρώπη μαίνεται ο πόλεμος Δύσης-Ρωσίας – να αντιδρούν αναλόγως.

Τις νέες καταναλωτικές τάσεις κατέγραψαν οι μάνατζερ που συμμετείχαν στο στρογγυλό τραπέζι που διοργανώνει κάθε χρόνο μετά το πέρας των καλοκαιρινών διακοπών η Ομοσπονδία Γάλλων Εργοδοτών Medef. «Κύριο μέλημα των καταναλωτών που επιστρέφουν από τις διακοπές είναι να πληροφορηθούν για τις εκτιμήσεις των ειδικών. Κυρίως πότε προβλέπουν οι οικονομολόγοι ότι θα κορυφωθεί ο πληθωρισμός. Η ακρίβεια είναι που τους κάνει όλο και πιο φειδωλούς στις αγορές τους ή τους ωθούν να συσσωρεύουν αγαθά πρώτης ανάγκης. Έτσι, αντί για μοσχάρι αγοράζουν φθηνό χοιρινό. Προσπερνούν τα ράφια με τα ψάρια. Προσπερνούν τα ράφια με τα οργανικά προϊόντα βιολογικών καλλιεργειών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Carrefour Αλεξάντρ Μπομπάρ.

Χθες το Ινστιτούτο μελετών Insee ανακοίνωσε ότι ο πληθωρισμός στη Γαλλία υποχώρησε ελαφρώς τον Αύγουστο στη Γαλλία στο 6,5% από 6,8% που ήταν τον

Ιούλιο, ενώ στην ΕΕ συνολικά ενισχύθηκε από το 8,9% στο 9,1%. «Ο μάνατζερ των Carrefour και οι ανταγωνιστές των άλλων γαλλικών σούπερ μάρκετ, προσαρμόζονται στις νέες, πιο φειδωλές σκέψεις των πελατών τους, προχωρώντας σε εκστρατείες προσφορών και σε πάγωμα των τιμών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης», σημειώνει το Reuters.

Κυνηγοί προσφορών
Μιλώντας στους ρεπόρτερ του βρετανικού πρακτορείου έξω από ένα σούπερ μάρκετ του Παρισιού μια μητέρα δύο εφήβων αποκάλυψε ότι μείωσε κατά τι την κατανάλωση κρέατος και έγινε πολύ πιο προσεκτική όταν διαλέγει φρούτα και λαχανικά. «Κυρίως έπαψα να ψωνίζω από ένα μόνο σούπερ μάρκετ, κάνω έρευνα της αγοράς διότι κάθε επωνυμία έχει τις δικές της προσφορές. Επίσης, σταμάτησα να αγοράζω έτοιμα σνακ και προσπαθώ να τα ετοιμάζω μόνη μου», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Πέρα από το κυνήγι των ευκαιριών, οι Γάλλοι (και όχι μόνο) καταναλωτές αυξάνουν και τα οικιακά αποθέματά τους σε τρόφιμα. «Όσοι σαρώνουν τα μπουκάλια με το ηλιέλαιο και τα πακέτα με τα μακαρόνια δεν είναι παράλογοι. Υπάρχουν λογικές που στρέφουν τους καταναλωτές σε στρατηγικές επιβίωσης. Πολλά νοικοκυριά με χαμηλό εισόδημα σπεύδουν να εφοδιαστούν ένα προϊόν που θεωρούν ότι, λόγω της γεωπολιτικής αναταραχής και της συνεπαγόμενης αισχροκέρδειας, θα ακριβύνει σε σύντομο χρονικό διάστημα», εξηγεί στην εφημερίδα «Le Figaro» η κοινωνική ανθρωπολόγος Φανί Παρίζ. Ε, όταν οι Βρυξέλλες συνιστούν στις κυβερνήσεις των «27» να γεμίσουν τις δεξαμενές φυσικού αερίου σε ποσοστό 80% έως την 1η Νοεμβρίου, να μη φουλάρει μια μητέρα με μακαρόνια το ντουλάπι της κουζίνας της – όταν μάλιστα τα βρει σε προσφορά;

ot.gr

Δίκτυο Ενημέρωσης 28/12/2022
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article Στιγμιότυπο οθόνης 2022-12-28 100820 Βρήκαμε την πιο σέξι μετεωρολόγο του κόσμου – Προκαλεί… τυφώνα με τις ακατάλληλες φωτογραφίες της
Next Article cropped-logo_el Αρχιμήδης: Πώς μπορεί η Ελλάδα να φτάσει στην κορυφή της τεχνητής νοημοσύνης
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

123456789
Φεβρουάριος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
« Ιαν    
AGROTISTV
2023.GR-NEO
200X100

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?