By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
      • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Reading: Σούπερ μάρκετ: Πώς άλλαξε η ακρίβεια τις αγορές των καταναλωτών
Share
Notification Show More
Latest News
peripoliko
Ελληνικό: Ληστές μαχαίρωσαν και τραυμάτισαν σοβαρά 17χρονο
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
kairos
Καιρός: Σε ισχύ το έκτακτο δελτίο επιδείνωσης – Έξοδος των εκδρομέων με βροχές και καταιγίδες, ποιες περιοχές θα πλήξουν
ΚΑΙΡΟΣ
erdogan
ΝΑΤΟ: Η μεγάλη ντροπή με τη “σφραγίδα” Ερντογάν που καλείται να αποφύγει
ΚΟΣΜΟΣ
αρναουτ-768x394-1
Ο καιρός με τον Σάκη Αρναούτογλου: «Χωρισμένη» στα δύο η χώρα την Παρασκευή – Καλοκαιρινό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΟΣ
AP23148703713476
UEFA: Εισήγηση για αποκλεισμό της Μπαρτσελόνα από το Champions League
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ > Σούπερ μάρκετ: Πώς άλλαξε η ακρίβεια τις αγορές των καταναλωτών
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ

Σούπερ μάρκετ: Πώς άλλαξε η ακρίβεια τις αγορές των καταναλωτών

Aίθουσα Σύνταξης
Last updated: 2023/04/07 at 8:10 ΜΜ
Aίθουσα Σύνταξης 2 μήνες ago
Share
sm
SHARE

Aλλαγές στον τρόπο που ψωνίζουν, τα προϊόντα που επιλέγουν, ακόμη και τις ημέρες κατά τη διάρκεια του μήνα που κάνουν τις αγορές του σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές, έχουν φέρει οι πληθωριστικές πιέσεις και η ακρίβεια.

Contents
Στροφή στην ιδιωτική ετικέτα, μικρότερες και συχνότερες αγορέςΜεγαλύτερη κατανάλωση το πρώτο 15ήμερο του μήνα

Στελέχη του οργανωμένου λιανεμπορίου περιέγραψαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Food Retail Summit 2023 τις νέες αγοραστικές συνήθειες που έχουν διαμορφωθεί μετά το τέλος των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας – κατά τη διάρκεια της οποίας επίσης συντελέστηκαν μεγάλες αλλαγές- αλλά κυρίως εν μέσω ενεργειακής κρίσης.

Στροφή στην ιδιωτική ετικέτα, μικρότερες και συχνότερες αγορές

Η άνοδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι κάτι που ήδη έχει αποτυπωθεί στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ τον τελευταίο χρόνο, με τους καταναλωτές να στρέφονται προς οικονομικότερες επιλογές στις αγορές τους.

Όπως ανέφερε μιλώντας από το βήμα του συνεδρίου, ο Νίκος Λαβίδας, brand president AB Βασιλόπουλος, «είδαμε μία μετακίνηση στα προϊόντα private label, γρήγορη αύξηση στο ποσοστό τους, με το μερίδιο σήμερα πάνω από 20%, συμπεριλαμβανομένης της Lidl». Σημείωσε πάντως ότι σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην Ελλάδα αντίστοιχα είμαστε περίπου στο μισό ποσοστό – για παράδειγμα η Ελβετία έχει πάνω από 50%.

Πέραν όμως της στροφής στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως επεσήμανε από την πλευρά του ο κ. Κώστας Αντιμησάρης, γενικός επιχειρησιακός διευθυντής του ομίλου Metro (Μy Market) παρατηρείται επίσης «εντονότερη πτώση στην κατανάλωση σε ειδικές κατηγορίες όπως είναι τα βιολογικά προϊόντα», καθώς ο καταναλωτής στρέφεται «προς πιο οικονομικές λύσεις και αφήνει στην άκρη ”μικρο-πολυτέλειες”».

Σύμφωνα με τον ίδιο επίσης, «παρατηρούμε μικρότερα καλάθια, με περισσότερες επισκέψεις» στο κατάστημα. Δηλαδή οι καταναλωτές ψωνίζουν «ελαφρά χαμηλότερους όγκους από ό,τι παλιότερα» αλλά κατά κύριο λόγο κάνουν πιο μικρές και πιο συχνές αγορές στο σούπερ μάρκετ.

Μεγαλύτερη κατανάλωση το πρώτο 15ήμερο του μήνα

Ακόμη μία αλλαγή που παρατηρείται εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, όπως επεσήμανε ο κ. Ανατιμησάρης είναι η αυξημένη κατανάλωση κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του μήνα και όσο προχωράει προς το τέλος του και το διαθέσιμο εισόδημα αρχίζει να εξαντλείται, υποχωρεί.

«Στο πρώτο δεκαπενθήμερο υπάρχει καλύτερη ζήτηση, το δεύτερο δεκαπενθήμερο αρχίζει να δυσκολεύεται ο καταναλωτής και επανέρχεται στις 28-29 του μηνός που μπαίνουν οι συντάξεις» σημειώνει χαρακτηριστικά ο γενικός επιχειρησιακός διευθυντής του ομίλου Metro.

Τέλος ο κ. Λαβίδας από την πλευρά της ΑΒ Βασιλόπουλος σημειώνει: «Ο καταναλωτής είναι πολύ πιο απαιτητικός. Θέλει γρήγορη εξυπηρέτηση, ζητά εξατομίκευση, κάτι δηλαδή συγκεκριμένα για αυτόν κι εμείς πρέπει να του το προσφέρουμε».

www.cnn.gr

Aίθουσα Σύνταξης 08/04/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article elas Ρέθυμνο: Σε κατ’ οίκον περιορισμό ο τράπερ και ο 30χρονος για τον βιασμό 19χρονης
Next Article 85 Αυτά τα πέντε φρούτα βοηθούν στην απώλεια λίπους
123456789
Ιούνιος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
« Μάι    
AGROTISTV
2023.GR-NEO
200X100

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?