By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
      • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Reading: Στην Ελλάδα κυκλοφορεί ο γηραιότερος στόλος οχημάτων στην Ε.Ε.
Share
Notification Show More
Latest News
202301310949467552-900x608
Με καταγωγή από το Νευροκόπι Δράμας ο 31χρονος κυβερνήτης του Phantom που κατέπεσε – Aγωνία για τον εντοπισμό του
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
fbb71862b9cf09e3e408f03c2e5c0d70_XL
Σέρρες: 24χρονος και 16χρονος έκλεβαν δίκυκλα και εξαρτήματα
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
girokopmeio
Χανιά: Καταγγελίες φωτιά για αλλοίωση στοιχείων στην υπόθεση με το γηροκομείο – κολαστήριο
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
3ee4e6f0c7fb86319085765704d76331_XL-600x375-1
Μέλος της ευρωπαϊκής αποστολής για τις «100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις» ο δήμος Θέρμης
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
LEFT
Δεξιά – αριστερά: Η επιστημονική απάντηση για το μπέρδεμα
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ ΚΟΣΜΟΣ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ > Στην Ελλάδα κυκλοφορεί ο γηραιότερος στόλος οχημάτων στην Ε.Ε.
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ

Στην Ελλάδα κυκλοφορεί ο γηραιότερος στόλος οχημάτων στην Ε.Ε.

Δίκτυο Ενημέρωσης
Last updated: 2023/01/25 at 11:39 ΠΜ
Δίκτυο Ενημέρωσης 6 ημέρες ago
Share
af58abe91497154c72c3e2a64f6b37c7_GRE5473918_4097395-1-960x600
SHARE

Διαθέτουμε τα παλαιότερα επιβατικά αυτοκίνητα, λεωφορεία, ελαφρά και βαρέα φορτηγά οχήματα.

«Πρωταθλήτρια» στα παλιά αυτοκίνητα –και δυστυχώς όχι υπό την έννοια της αντίκας που αποτελεί μουσειακό είδος ή λαμβάνει μέρος σε ειδικές εκθέσεις, αλλά στον ενεργό στόλο οχημάτων, αυτών δηλαδή που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της χώρας– είναι δυστυχώς η Ελλάδα. Μάλιστα, η χώρα μας διαθέτει έναν από τους παλαιότερους στόλους οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ενωση σε ό,τι αφορά τόσο τα επιβατικά αυτοκίνητα όσο και τα φορτηγά και τα λεωφορεία, κάτι που μεταφράζεται σε ατμοσφαιρική ρύπανση και αυξημένο κίνδυνο για τροχαία ατυχήματα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η ACEA (Ενωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων) και αφορούν μέχρι και το έτος 2021, η Ελλάδα έχει τον παλαιότερο στόλο επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ενωση με μέσο όρο ηλικίας αυτών τα 17 έτη, όταν ο μέσος όρος στην Ε.Ε. είναι τα 12 έτη. Τον δεύτερο γηραιότερο στόλο επιβατικών αυτοκινήτων έχει η Εσθονία (16,8 έτη) και ακολουθεί η Τσεχία (15,6 έτη). Στον αντίποδα βρίσκονται το Λουξεμβούργο, όπου ο μέσος όρος ηλικίας των επιβατικών αυτοκινήτων είναι τα 7,6 έτη, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Δανία (8,5 έτη) και στην τρίτη θέση η Αυστρία (8,7 έτη).

Η κατάσταση, δυστυχώς, σύμφωνα με τα στοιχεία της ACEA, είναι ανάλογη και στην κατηγορία των λεωφορείων και φορτηγών. Η Ελλάδα, αν και τουριστική χώρα, έχει τον δεύτερο γηραιότερο στόλο λεωφορείων (19 έτη), όταν ο μέσος όρος ηλικίας των λεωφορείων στην Ε.Ε. είναι τα 12,7 έτη. Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Ρουμανία (20,2 έτη) και στην τρίτη θέση η Πολωνία (16 έτη).

Αν και πολύ μεγάλο μέρος των εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα γίνεται οδικώς και όχι με τρένο, όπως σε άλλες χώρες της Ε.Ε., η Ελλάδα έχει τον γηραιότερο στόλο μεσαίων και βαρέων επαγγελματικών αυτοκινήτων (φορτηγά), με τον μέσο όρο ηλικίας να είναι τα 22,7 έτη, ακολουθούμενη από την Ιταλία (19 έτη) και τη Ρουμανία (18,6 έτη). Στην Ε.Ε. ο μέσος όρος ηλικίας των μεγάλων φορτηγών είναι τα 14,2 έτη. Τη θλιβερή πρωτιά κατέχει η Ελλάδα και στην κατηγορία των ελαφρών φορτηγών με μέσο όρο ηλικίας τα 20,8 έτη, ενώ στην Ε.Ε. είναι τα 12 έτη. Στη δεύτερη θέση μετά την Ελλάδα βρίσκεται η Πορτογαλία (15,3 έτη) και στην τρίτη θέση η Εσθονία (14,7 έτη).

Τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα εξακολουθούν να είναι στη συντριπτική τους πλειονότητα βενζινοκίνητα. Συγκεκριμένα, το 2021 το 90,1% των επιβατικών ήταν βενζινοκίνητα, το 8,6% πετρελαιοκίνητα, το 0,6% υβριδικά και το 0,1% φυσικού αερίου. Το 41,4% των ελαφρών φορτηγών ήταν πετρελαιοκίνητα και το 38,8% βενζινοκίνητα, το 56,3% των μεσαίων και βαρέων φορτηγών πετρελαιοκίνητα και το 94,1% των λεωφορείων πετρελαιοκίνητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ελλάδα καταγράφονται τα υψηλότερα ποσοστά οχημάτων με άγνωστο το είδος καυσίμου που χρησιμοποιούν.

Η Ελλάδα αριθμεί 506 επιβατικά αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους (στην Ε.Ε. ο μέσος όρος είναι 567 αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους) και 112 επαγγελματικά αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους (μέσος όρος στην Ε.Ε. 83 αυτοκίνητα ανά 1.000 κατοίκους). Ο συνολικός στόλος οχημάτων στην Ελλάδα το 2021 αποτελείτο από 6.606.062 οχήματα, αυξημένος κατά 1,8% σε σύγκριση με το 2020.

ΠΗΓΗ: kathimerini.gr

Δίκτυο Ενημέρωσης 25/01/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article tzidimopoulos Σοκ: Πέθανε ο προπονητής του Αλέξανδρου Νικολαΐδη
Next Article 3154519-960x600 Υπ. Υγείας: 1.800 ευρώ τον μήνα σε γιατρούς και 1.200 σε νοσηλευτές για κάλυψη κενών σε νοσοκομεία
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

123456789
Ιανουάριος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« Δεκ    
AGROTISTV
2023.GR-NEO
200X100

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?