By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Το ξέσπασμα εκπαιδευτή μηχανοδηγών: Δεν έπρεπε να αφήσουν μόνο του τον σταθμάρχη
Share
Notification Show More
Latest News
E2dc03eeca04e945d8ef5d7a7bc7cfad no watermark
Υπογραφή Σύμβασης για τον ΒΟΑΚ: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης Στο Ηράκλειο για την Ανάπτυξη της Κρήτης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
6ea5f17632a731151b5126e63fa9035b no watermark
ΕΣΔΟΓΕ: 80 Χρόνια από τη Νίκη στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο – Αναλογιζόμαστε την Ανείπωτη Τραγωδία της Ελλάδας και την Αντίσταση κατά του Φασισμού
ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
3ccc43ba4e0153b471e07a524d549e72 no watermark
Η ΕΕ και η Τουρκία: Αδιέξοδος στην πορεία ένταξης λόγω δημοκρατικής οπισθοδρόμησης
ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Deea4800eb85f1d8f6aeab08aaffc920
Φόρος Τιμής από τον Σ. Φάμελλο στο Μνημείο της Μάχης της Ηλεκτρικής κατά την Επέτειο της Νίκης κατά του Φασισμού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΡΙΖΑ
C412c54e390fe1089e4d2362016b0832 no watermark
Απεβίωσε ο Τζέιμς Φόλεϊ: Ο Μηχανιστής Κλασικών Σκηνοθεσιών και Δημιουργός εμβληματικών Ιστοριών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΛΛΑΔΑ > Το ξέσπασμα εκπαιδευτή μηχανοδηγών: Δεν έπρεπε να αφήσουν μόνο του τον σταθμάρχη
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το ξέσπασμα εκπαιδευτή μηχανοδηγών: Δεν έπρεπε να αφήσουν μόνο του τον σταθμάρχη

admin
Last updated: 2023/03/02 at 9:44 ΠΜ
admin 2 έτη ago
Share
ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΕΥΝΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΝΕΚΡΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ (ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ / ΜΟΤΙΟΝ ΤΕΑΜ)
SHARE
Κοινοποίηση

Με σπασμένη από τη συγκίνηση φωνή και συγκλονισμένος από το ανθρώπινο δράμα που εκτυλίσσεται για δεύτερη ημέρα μετά την εθνική τραγωδία στα Τέμπη μίλησε στην ΕΡΤ ο Νίκος Τσουρίδης, συνταξιούχος μηχανικός – εκπαιδευτής μηχανοδηγών καταγγέλοντας ότι αν υπήρχε τηλεδιοίκηση στο σημείο της σύγκρουσης δεν θα θρηνούσαμε τώρα θύματα.

Προσπαθώντας να συγκρατήσει τα δάκρυά του ο κ. Τσουρίδης μίλησε στις «Συνδέσεις» για τα κακώς κείμενα που οδήγησαν στην τραγωδία με τους τουλάχιστον 42 νεκρούς, τους δεκάδες τραυματίες και τους αγνοούμενους από την σύγκρουση των δύο τρένων κοντά στη Λάρισα.

«Πάντα όταν γίνεται ένα σιδηροδρομικό ατύχημα αυτοί που την πληρώνουν είναι οι «μπροστινοί». Χάσαμε τέσσερεις συναδέλφους μηχανοδηγούς γιατί δεν υπάρχουν μέτρα ασφαλείας. Ο σταθμάρχης έκανε ένα λάθος. Το αναγνώρισε ο ίδιος. Φαινόταν από την αρχή ότι είναι ανθρώπινο λάθος, αλλά δεν πρέπει να υπάρχει μια δικλείδα ασφαλείας να το καλύψει;», διερωτήθηκε ο εκπαιδευτής μηχανοδηγών που είχε εμπειρία 37 ετών στους ελληνικούς σιδηροδρόμους.

Δεν καταφέραμε να βάλουμε τηλεδιοίκηση
Μιλώντας για την «δικλείδα ασφαλείας» που σε αυτή την περίπτωση διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην μη αποτροπή του ατυχήματος δήλωσε ότι είναι το σύστημα των φωτοσημάτων.

«Ο κάθε σταθμάρχης και ο κάθε μηχανοδηγός έκανε ένα σφάλμα. Αυτό το σφάλμα πρέπει από πίσω του να σέρνει νεκρούς;. Από το ’95 και μετά αγωνίζεται ο ΟΣΕ και όλοι οι συνάδελφοι να μπορέσουμε να βάλουμε αυτό το σύστημα που λέγεται τηλεδιοίκηση. Ποτέ δεν τα καταφέραμε. Υπάρχει σε ένα τμήμα μικρό από το Τιθορέα μέχρι το Δομοκό» επισήμανε ο κ. Τσουρίδης.

Κάνοντας λόγο για συντεχνίες ο συνταξιούχος μηχανικός κατήγγειλε την στάση των εργολάβων στην διασπάθιση του έργου και την κωλυσιεργεία μέσω της δικαστικής οδού που οδήγησαν στο να μην είναι εξοπλισμένα τα τρένα στην Ελλάδα με φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση και να μην λειτουργούν το 2023 τα συστήματα μεταξύ τους.

«Ο σιδηρόδρομος λειτουργεί σήμερα πρώτον, επειδή το θέλουν οι μηχανοδηγοί, δεύτερον, επειδή είναι καλά εκπαιδευμένοι οι σταθμάρχες -ανεξάρτητα αν έγινε ένα μοιραίο λάθος- και μετά το προσωπικό κινήσεως. Αν αυτοί πούν ότι δεν λειτουργεί ο σιδηρόδρομος, παύει να λειτουργεί», κατήγγειλε ο κ. Τσουρίδης.

Γιατί μπήκε η αμαξοστοιχία σε αντίθετο τμήμα
«Επειδή η γραμμή δεν είναι σε πολύ καλή κατάσταση και προβλέπεται και από τους κανονισμούς, μία αμαξοστοιχία μπορεί να μπει σε ένα αντίθετο τμήμα όταν σταθμάρχης έχει εξασφαλίσει ομαλή κυκλοφορία» σχολίασε ο συνταξιούχος μηχανικός.

Μιλώντας για την επίμαχη αμαξοστοιχία δήλωσε ότι μπορούσε να φύγει από τη Λάρισα από τη γραμμή καθόδου και να φτάσει μέχρι τους Νέους Πόρους. Σχολιάζοντας τη συνομιλία του μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας και του σταθμάρχη στη Λάρισα που έκανε κατά δήλωσή του το μοιραίο λάθος, εκτίμησε ότι ο φιλικός τόνος στη συνομιλία μπορεί να υποκρύπτει και ένα «ένοχο μυστικό», ότι δηλαδή η κυκλοφορία στην αντίθετη γραμμή γίνεται μετά από συνεννόηση και χάρη στην εμπιστοσύνη που δείχνουν οι μηχανοδηγοί στον σταθμάρχη.

Αναφερόμενος στον «φουκαρά σταθμάρχη» που δεν είχε μεγάλη εμπειρία και στον οποίο «θα τα ρίξουν όλα τα βάρη επάνω», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τσουρίδης τόνισε: «Ήταν εκπαιδευμένος πράγματι, αλλά ήταν άπειρος. Δεν έπρεπε να τον είχαν βάλει σε έναν κεντρικό σταθμό όπως η Λάρισα μόνο του να κάνει κυκλοφορία».

Όπως είπε ο σταθμάρχης που έχει παραδεχθεί το μοιραίο λάθος του, ήταν μόνο ένα μήνα στο συγκεκριμένο πόστο. «Όταν κάνουμε κυκλοφορία δεν βάζουμε έναν άπειρο άνθρωπο, γιατί όλη η κυκλοφορία και η ευστροφία που έχει κάποιος άνθρωπος όταν κάνει την κυκλοφορία βασίζονται στην πείρα. Δεν μπορείς να βάλεις έναν άνθρωπο τριάντα ημερών, που (μόλις) έχει τελειώσει την εκπαίδευσή του και έχει αναλάβει. Δεν το διακινδυνεύεις αυτό».

Αν υπήρχε τηλεδιοίκηση δεν θα είχε γίνει τίποτα
Ερωτώμενος για πώς θα μπορούσε να αποφευχθεί η σύγκρουση της αμαξοστοιχίας Intercity της Hellenic Train με την εμπορική στο τμήμα όπου λειτουργεί η τηλεδιοίκηση τότε το σιδηροδρομικό δυστύχημα θα είχε αποφευχθεί. «Εαν αυτό το σύστημα υπήρχε μεταξύ της Λάρισας και της Κατερίνης, Νέων Πόρων μέχρι τη Θεσσαλονίκη, από τη στιγμή που έφυγε η αμαξοστοιχία και μπήκε στη γραμμή καθόδου όπου ερχόταν το άλλο τρένο από τη Θεσσαλονίκη, οι μηχανοδηγοί στον πρώτο σηματοδότη θα έβλεπαν τα κόκκινα, οπότε ήταν αναγκασμένοι και οι δύο να σταματήσουν. Δεν θα γινόταν τίποτα».

«Το ήξερε και έκανε έκανε λάθος. Από την πίεση, από την απειρία, από οτιδήποτε έκανε αυτό το βασικό λάθος», πρόσθεσε ο εκπαιδευτής μηχανοδηγών επισημαίνοντας τη σημασία του να υπάρχει δεύτερο έμπειρο άτομο στη βάρδια.

ertnews.gr

admin 02/03/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article Yang miao z5lsb65xoce unsplash 1024x576 Bullying: Χτύπησαν εξάχρονο στον λαιμό
Next Article Aade 4 1 960x600 Ελέγχους σε 900 υποθέσεις ξεκινάει η ΑΑΔΕ
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« Απρ    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?