By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
      • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Reading: Χυτό αλουμίνιο, η τεχνολογία που αλλάζει την αυτοκινητοβιομηχανία
Share
Notification Show More
Latest News
peripoliko
Ελληνικό: Ληστές μαχαίρωσαν και τραυμάτισαν σοβαρά 17χρονο
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
kairos
Καιρός: Σε ισχύ το έκτακτο δελτίο επιδείνωσης – Έξοδος των εκδρομέων με βροχές και καταιγίδες, ποιες περιοχές θα πλήξουν
ΚΑΙΡΟΣ
erdogan
ΝΑΤΟ: Η μεγάλη ντροπή με τη “σφραγίδα” Ερντογάν που καλείται να αποφύγει
ΚΟΣΜΟΣ
αρναουτ-768x394-1
Ο καιρός με τον Σάκη Αρναούτογλου: «Χωρισμένη» στα δύο η χώρα την Παρασκευή – Καλοκαιρινό το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΟΣ
AP23148703713476
UEFA: Εισήγηση για αποκλεισμό της Μπαρτσελόνα από το Champions League
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΚΟΣΜΟΣ > Χυτό αλουμίνιο, η τεχνολογία που αλλάζει την αυτοκινητοβιομηχανία
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΣΜΟΣΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Χυτό αλουμίνιο, η τεχνολογία που αλλάζει την αυτοκινητοβιομηχανία

Aίθουσα Σύνταξης
Last updated: 2023/02/16 at 2:56 ΜΜ
Aίθουσα Σύνταξης 4 μήνες ago
Share
5RIZVPMSWZI6ZAWON2UG5GGOSY
SHARE

Αντικαθιστώντας δεκάδες επιμέρους εξαρτήματα που ενώνονται με ηλεκτροκόλληση με ένα ενιαίο μασίφ κομμάτι, η τεχνική του χυτού αλουμινίου, την οποία υιοθέτησε πρώτη η Tesla, βοηθά τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να απλοποιήσουν τη γραμμή παραγωγής και να μειώσουν το κόστος έως και 40% σε κάποιες περιπτώσεις.

Η Tesla ήταν πρωτοπόρος των γιγάντιων καλουπιών αλουμινίου, γνωστών ως «gigapress», για να παράγει σασί, μια προσέγγιση που τη βοήθησε να γίνει ο πιο κερδοφόρος κατασκευαστής ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.

Για ορισμένους, το χυτό αλουμίνιο εγείρει θέματα ποιότητας, καθώς ένα μικρό σχεδιαστικό σφάλμα μπορεί να επηρεάσει ένα μεγαλύτερο τμήμα του οχήματος.

Καθώς όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες να πασχίσουν να διατηρήσουν τα περιθώρια κέρδους σε μια εποχή αύξησης τιμών στις πρώτες ύλες, εταιρείες όπως η Toyota, η General Motors, η Hyundai, η Volvo και η κινεζική Nio αρχίζουν να καλοβλέπουν τη νέα τεχνολογία.

«Η βασική ιδέα μας ήταν να προσφέρουμε μια τεχνολογία που απλοποιεί τη διαδικασία παραγωγής» λέει στο Reuters ο Ρικάρντο Φεράριο, επικεφαλής της ιταλικής εταιρείας IDRA που κατασκευάζει τα ογκώδη καλούπια.

Σήμερα, οι μπαταρίες αντιστοιχούν στο 25 με 40 τοις εκατό του κόστους ενός ηλεκτρικού οχήματος μπαταρίας. «Οπότε πρέπει να μειώσεις το κόστος για τα υπόλοιπα» λέει ο Φεράριο.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που χρησιμοποιούν χυτό αλουμίνιο υπολογίζουν ότι η επένδυση για τον εξοπλισμό παραγωγής σασί –το δεύτερο πιο ακριβό εξάρτημα των αυτοκινήτων μετά τον κινητήρα- μειώνεται κατά 40%, ενώ το κόστος του ίδιου του σασί περιορίζεται έως κατά 30%, αναφέρει ο Φεράριο.

Η IDRA, η οποία εξαγοράστηκε το 2008 από τον κινεζικό όμιλο LK Industries, παράγει καλούπια για χύτευση αλουμινίου από το 2016, και έχει να ανταγωνιστεί άλλες εταιρείες στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Κίνα.

Η χύτευση πλαστικών και άλλων πλαστικών υπό πίεση εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στην παραγωγή διαφόρων προϊόντων, ενώ το χυτό αλουμίνιο είναι σχετικά νέο.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η αγορά χύτευσης αλουμινίου αναμένεται να μεγαλώσει από τας 73 δισ. δολάρια το 2022 στα 126 δισ. το 2032, σύμφωνα με εκτίμηση της AlixPartners που βασίστηκε σε δεδομένα της Apollo Reports.

Το αλουμίνιο είναι δυνατό αλλά ελαφρύ μέταλλο και χρησιμοποιείται σε μια ποικιλία εξαρτημάτων για αυτοκίνητα, ακόμα και σε κινητήρες.

Η ποσότητα αλουμινίου που περιέχει το μέσο αυτοκίνητο ευρωπαϊκής κατασκευής αυξήθηκε κατά 20% στα 179 κιλά την τριετία που τέλειωσε το 2019. Μέχρι το 2025 θα αυξηθεί στα 200 κιλά, σύμφωνα με μελέτη της European Aluminium.

Η IDRA, η οποία είχε έσοδα 100 εκατ. δολαρίων το 2021, δεν αποκαλύπτει τους πελάτες της. Όταν όμως παρουσίασε διαφημιστικό βίντεο της τελευταίας πρέσας της, το μοντέλο Gigapress 9.000 που έχει μέγεθος μικρού σπιτιού, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Έλον Μασκ ανέφερε ότι το σύστημα προορίζεται για την παραγωγή του ημιφορτηγού Cybertruck.

Η Tesla χρησιμοποιεί gigapress σε όλα τα εργοστάσιά της, συμπεριλαμβανομένης της νέας μονάδας στο Βερολίνο που χρειάζεται μόνο 10 ώρες για να συναρμολογήσει ένα Model Y –περίπου τρεις φορές λιγότερο χρόνο από ό,τι άλλοι κατασκευαστές ηλεκτροκίνητων.

«Πάω στοίχημα ότι μέχρι το 2035 το 80% των κατασκευαστών θα χρησιμοποιούν gigapress» προβλέπει ο Φεράριο.

in.gr

Aίθουσα Σύνταξης 16/02/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink1
Previous Article marmara-1-600x334 Βρετανικό Μουσείο: Λονδίνο και Αθήνα συνεργάζονται για «win – win» συμφωνία για τα Γλυπτά του Παρθενώνα
Next Article DOC-20210716-13602200-1-960x600-1-960x600 Εκπαίδευση: Αγωνία για το πτυχίο παιδαγωγικής επάρκειας
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

123456789
Ιούνιος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
« Μάι    
AGROTISTV
2023.GR-NEO
200X100

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?