Το μιούζικαλ του Στίβεν Σόντχαϊμ «Sweeney Todd, ο δαιμόνιος κουρέας της Fleet Street», που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Broadway το 1979, σαρώνοντας τα βραβεία εκείνης της χρονιάς, αποτελεί κατά κοινή ομολογία ένα από τα καλύτερα έργα του είδους.
Ο Sweeney Todd, μετά από 15 χρόνια άδικης εξορίας σε μια σωφρονιστική αποικία στην Αυστραλία, επιστρέφει στο Λονδίνο. Η οικογένειά του δεν υπάρχει πια και ο Todd θα βάλει σκοπό της ζωής του να εκδικηθεί τον δικαστή και όσους συνέβαλαν στην προσωπική του τραγωδία. Η κυρία Λάβετ, που φτιάχνει καταπληκτικές κρεατόπιτες κι είναι ερωτευμένη μαζί του, γίνεται συνεργός του σε μια σειρά φόνων, προτείνοντάς του να αξιοποιήσουν το κρέας των θυμάτων ως πρώτη ύλη για τις πίτες της. Η συνέχεια στην σκηνή του «Ολύμπια», στο Δημοτικό Μουσικο Θέατρο «Μαρία Κάλλας», όπου έχει απόψε πρεμιέρα η αιμοσταγής ιστορία του μπαρμπέρη της Fleet Street, στη σκηνοθετική προσέγγιση του Γιώργου Πέτρου.
Δείτε ακόμη στο ένθετο για τη ΓΕΩΡΓΙΑ του ΕΡΤNEWS:
“Τέχνη Νοημοσύνη: Αναδρομή σαν μισή ανάσα”: Μεγάλη αναδρομική έκθεση του Μιχάλη Μανουσάκη στην ΑΣΚΤ
Ο ζωγράφος Μιχάλης Μανουσάκης επιστρέφει συγκινημένος στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, όπου δίδασκε από το 1987 έως το 2020, και εκθέτει στον εκθεσιακό χώρο «Νίκος Κεσσανλής» 200 έργα των τελευταίων 50 χρόνων. Βαθιά προσωπική η εικαστική του γλώσσα αντλεί από την παιδική ηλικία και τις απώλειες που την σημάδεψαν, τον Έρωτα και την Επιθυμία, το υπαρξιακό ανγκστ σε διαφορετικές εκδοχές του. Στην πορεία της δουλειάς του οι συνθέσεις του κατακτούν την απόλυτη λιτότητα, ο χώρος γίνεται άχρονος και τα σώματα γυναικών και ανδρών λειτουργούν αρχετυπικά, σαν τα ίδια πρόσωπα να μετακινούνται από το ένα ζωγραφικό επεισόδιο στο άλλο. Η Ματίνα Καλτάκη μίλησε με τον Μιχάλη Μανουσάκη και με τον επιμελητή της έκθεσης, αρχιτέκτονα και καθηγητή στο ΠΑΔΑ, Παναγιώτη Πάγκαλο.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΜΑΤΙΝΑ ΚΑΛΤΑΚΗ