By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Διαφημίσεις στο Super Bowl: Χιούμορ και ασφαλείς επιλογές έναντι στην καθημερινότητα του Τραμπ
Share
Notification Show More
Latest News
Peripoliko astinomia 768x429 1 1
Συνελήφθη 22χρονος για τους πυροβολισμούς σε καφετέρια στον Κολωνό
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΠΥΛΗ ΑΝΔΡΙΑΝΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/ eurokinissi)
Πρωτιά της Ελλάδας στην προσέλκυση νέων τουριστών στην Ευρώπη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
5660064 768x512 1
Καύσωνας διαρκείας προ των πυλών – Σε ποιες περιοχές το θερμόμετρο θα χτυπήσει «κόκκινο»
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΟΣ
473b1e4d20db40c227bb530e24a81731
Σημαντικές Παρεμβάσεις στο Χαϊδάρι: Έργα Άνω των 16 εκατ. ευρώ για Ανάπτυξη και Αναβάθμιση Υποδομών
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
145ff8f77e2dda4e61875061aa23c290
Βίντεο Σοκ από Τροχαίο στο Ίλιον: Παράσυρση Ηλικιωμένων και Παιδιού
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΔΙΕΘΝΗ > Διαφημίσεις στο Super Bowl: Χιούμορ και ασφαλείς επιλογές έναντι στην καθημερινότητα του Τραμπ
ΔΙΕΘΝΗΕΙΔΗΣΕΙΣ

Διαφημίσεις στο Super Bowl: Χιούμορ και ασφαλείς επιλογές έναντι στην καθημερινότητα του Τραμπ

Oμάδα Σύνταξης Ε
Last updated: 2025/02/10 at 1:51 ΜΜ
Oμάδα Σύνταξης Ε 5 μήνες ago
Share
Dunkin Super Bowl 960x640
SHARE
Κοινοποίηση

Οι περισσότερες από τις διαφημίσεις που προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του φετινού Super Bowl στις ΗΠΑ εστιάζουν στο χιούμορ και τη νοσταλγία, με τους διαφημιστές να στοιχηματίζουν ότι μια σύντομη «απόδραση» από την καθημερινότητα, θα ήταν χρήσιμη για τους Αμερικανούς.

Ενώ οι Philadelphia Eagles και οι Kansas City Chiefs αγωνίζονταν στο Super Bowl στη Νέα Ορλεάνη, μια παρέλαση διαφημίσεων προβλήθηκε σε όλη την Αμερική, κατά τη διάρκεια του γεγονότος με την εξαιρετικά υψηλή τηλεθέαση. Αν και οι περισσότερες διαφημίσεις, που άλλοτε αποτελούσαν «επτασφράγιστο μυστικό» έχουν ήδη προβληθεί πριν το Super Bowl, υπήρξαν και κάποιες που διατήρησαν ένα στοιχείο έκπληξης.

Φέτος, ωστόσο, το χιούμορ κυριαρχεί: Τέσσερις ηλικιωμένες κυρίες κάνουν μια χαρούμενη βόλτα με το WeatherTech, τα φρύδια του Eugene Levy πετούν και βουίζουν τριγύρω αφού φάει Little Caesars Pizza. Για τους τεμπέληδες και τις Δευτέρες μιλά το Coors Light. Η γλώσσα ενός άνδρα αρχίζει να χορεύει για να γιορτάσει τον κρύο αφρό από το Nestlé Coffee Mate. Ο Βρετανός τραγουδιστής Seal γίνεται πραγματική φώκια, λυπημένος που δεν μπορεί να κρατήσει το Mountain Dew με τα βατραχοπέδιλά του.

Αστέρια του franchise “Fast and Furious” κάνουν μια αργή κρουαζιέρα με ένα κάμπριο για να μπορούν να απολαύσουν τα παγωτά Häagen-Dazs και φυσικά, Μεγκ Ράιαν και Μπίλι Κρίσταλ αναβιώνουν την θρυλική σκηνή του «οργασμού» στο εστιατόριο για τη Helman’s. Μπεν και Κέισι Άφλεκτ, Jeremy Strong, Bill Belichick και Druski διαφημίζουν τα Dunkin’ DunKings, σε μια απόπειρα συνέχισης της περσινής επιτυχίας.

Ο Tim Calkins, καθηγητής μάρκετινγκ στο Kellogg School of Management του Northwestern University, ανέφερε ότι αυτό ήταν ένα περίπλοκο Super Bowl για τους διαφημιστές.

Οι περισσότερες διαφημίσεις δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της κούρσας για τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το περασμένο φθινόπωρο, επομένως η αποφυγή της αντιπαράθεσης ήταν ακόμη μεγαλύτερη προτεραιότητα από ό,τι συνήθως, εξηγεί. Η τελική συλλογή των διαφημίσεων περιλαμβάνει πολύ απλό χιούμορ, νοσταλγία και λίγα δημιουργικά ρίσκα, είπε. Αλλά ακόμη και αυτή η προσέγγιση μπορεί να αποτύχει.

«Αυτή είναι η πρόκληση φέτος. Όλοι θέλουν να είναι ασφαλείς, αλλά ήθελαν επίσης να είναι ενδιαφέροντες», είπε ο Calkins. «Η ασφαλής διαφήμιση δεν είναι η διαφήμιση που παρατηρείτε ή θυμάστε». 

Και οι διαφημιστές δεν έχουν την πολυτέλεια να μην γίνονται αντιληπτοί. Μερικά από τα περίπου 80 διαφημιστικά σποτ στο Super Bowl κόστισαν φέτος 8 εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα.

Πάντως, δεν ήταν όλα διασκέδαση και παιχνίδια στο Super Bowl φέτος. Η φαρμακευτική εταιρεία Novartis προέτρεψε τις γυναίκες να εξετάζονται έγκαιρα για καρκίνο του μαστού. Η Dove προειδοποιεί ότι τα μισά κορίτσια που εγκατέλειψαν τον αθλητισμό έχουν επικριθεί για τον σωματότυπό τους. Η Hims & Hers, μια εταιρεία τηλε – υγείας, μιλά για την επιδημία παχυσαρκίας στην Αμερική. Και το Ίδρυμα για την Καταπολέμηση του Αντισημιτισμού, που ιδρύθηκε από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο των New England Patriots, Robert Kraft, έχει μια σκληρή διαφήμιση με τον Snoop Dogg και τον Tom Brady να λένε τι μισούν ο ένας για τον άλλον.

«Μόλις είχαμε μια εκλογική χρονιά και υπάρχει πολλή συζήτηση γύρω από τον διχασμό», είπε η Linli Xu, αναπληρώτρια καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Carlson School of Management του Πανεπιστημίου της Μινεσότα. «Οι άνθρωποι μπορεί να θέλουν να δουν κάποια ενότητα , όλοι μαζί ως χώρα».

Αρκετές διαφημίσεις Super Bowl είχαν στο θέμα τους και την τεχνητή νοημοσύνη: Οι Chris Pratt, Chris Hemsworth και Kris Jenner συνεργάζονται για μια διαφήμιση φορώντας τα έξυπνα γυαλιά της Meta, τα οποία χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με το τι βλέπουν οι χρήστες. Ο ηθοποιός Walton Goggins παρουσιάζει το GoDaddy Airo, το οποίο χρησιμοποιεί AI για να βοηθήσει στη δημιουργία ιστοσελίδων και κοινωνικού περιεχομένου. Και η καμπάνια της Google “50 Πολιτείες, 50 ιστορίες” έδειξε στους θεατές μια μικρή επιχείρηση από την πολιτεία τους που χρησιμοποιεί τον βοηθό Gemini AI της Google. Η Cirkul, μια επωνυμία μπουκαλιών νερού, κορόιδεψε την τεχνητή νοημοσύνη, δείχνοντας τον κωμικό Adam Devine να παραγγέλνει κατά λάθος 100.000 μπουκάλια χρησιμοποιώντας τον βοηθό AI στο τηλέφωνό του.

Με πληροφορίες από ABC News

lifo.gr

Oμάδα Σύνταξης Ε 10/02/2025
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article Santorini 2 960x615 Σεισμοί σε Σαντορίνη – Αμοργό: Πού και μέχρι πότε είναι κλειστά τα σχολεία
Next Article Omiri 960x615 Εκεχειρία στη Γάζα: Στο Κατάρ διαπραγματευτές του Ισραήλ για το επόμενο στάδιο των συνομιλιών
Ιούλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« Ιούν    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?