By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Η Επανάσταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη: Από τις Προκλήσεις στις Ευκαιρίες για το 2024
Share
Notification Show More
Latest News
Rezan sites1
Άννα Ρεζάν: Σπουδαία συνεργασία με πολυβραβευμένο Γερμανό σκηνοθέτη
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Dhdydry
Κοντολάζος στο «The 2Night Show»: «Αγαπάω το τραγούδι, έχω ανάγκη να τραγουδάω και το κάνω από παιδί»
MEDIA
Drhdh
Έφη Κοντού: Εντυπωσιάζει το νέο της single με τίτλο «Για μας»
ΜΟΥΣΙΚΗ
Fghj
ZU Champagneria: Το νέο urban στέκι στο κέντρο της Αθήνας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Monro Casino Legal em Portugal: O Que Você Precisa Saber
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΔΙΕΘΝΗ > Η Επανάσταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη: Από τις Προκλήσεις στις Ευκαιρίες για το 2024
ΔΙΕΘΝΗΕΙΔΗΣΕΙΣΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Επανάσταση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη: Από τις Προκλήσεις στις Ευκαιρίες για το 2024

Oμάδα Σύνταξης Κ
Last updated: 2025/04/14 at 10:45 AM
Oμάδα Σύνταξης Κ 7 months ago
Share
00c0e58e052258f501b9b7dae55dfbb9 no watermark
SHARE
Κοινοποίηση

Η Εξέλιξη του E-commerce στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη

Καθώς η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη (CEE) μεταμορφώνεται σε έναν από τους πιο δυναμικούς κόμβους ψηφιακού εμπορίου, η πρόσφατη έρευνα του Mediaposte Hit Mail αποδεικνύει μια εικόνα εντυπωσιακής ανάπτυξης αλλά και σκληρού ανταγωνισμού. Η έρευνα αυτή δημοσιοποιήθηκε ενόψει του Balkan eCommerce Summit 2025 και καταγράφει σημαντικά στοιχεία για την αγορά.

Contents
Η Εξέλιξη του E-commerce στην Κεντρική και Ανατολική ΕυρώπηΗ Ανάπτυξη του ΚλάδουΠροκλήσεις και Ευκαιρίες στην ΑγοράΣτρατηγικές Πώλησης: Marketplace ή Ξεχωριστό e-Shop;Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως Game ChangerΣημαντικές Τάσεις του Μέλλοντος

Η Ανάπτυξη του Κλάδου

Έως το 2024, ο κλάδος του e-commerce στην Κεντρική Ευρώπη αναμένεται να ξεπεράσει τα 124 δισεκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 12%. Αυτή η αγορά, σύμφωνα με την Statista, έχει αποκτήσει σημαντική διάρκεια στο ευρωπαϊκό σύνολο των 713 δισεκατομμυρίων ευρώ, ενισχύοντας τη θέση της στο διεθνές ψηφιακό σκηνικό.

Η πραγματικότητα δείχνει ότι οι επιχειρήσεις που υιοθετούν σύγχρονες τεχνολογίες, αυτοματισμούς και στρατηγικές εξωστρέφειας είναι αυτές που ξεχωρίζουν. Μια από τις πιο υποσχόμενες τάσεις είναι το cross-border commerce, το οποίο αναμένεται να φτάσει τα 24 δισεκ. ευρώ το 2024 στην περιοχή της CEE, με αύξηση 15% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Προκλήσεις και Ευκαιρίες στην Αγορά

Πίσω από αυτά τα εντυπωσιακά νούμερα, ωστόσο, κρύβεται ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο πεδίο. Οι εγχώριες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και από τα ταχύτατα αναπτυσσόμενα κινεζικά marketplaces, όπως οι Temu, Shein και AliExpress. Αυτές οι πλατφόρμες επαναστατούν τις αγοραστικές συνήθειες και δημιουργούν νέες προκλήσεις για τους τοπικούς πωλητές.

Ο Nikola Ilchev, ιδρυτής και διοργανωτής του Balkan eCommerce Summit, αναφέρει σχετικά: «Δεν βλέπουμε την επέκταση των κινεζικών marketplaces ως απειλή, αλλά ως ευκαιρία για τον συνολικό μετασχηματισμό της αγοράς.»

Το συνέδριο, το οποίο θα λάβει χώρα στη Σόφια στις 29-30 Απριλίου 2025, αναμένεται να συγκεντρώσει πάνω από 4.000 συμμετέχοντες από 20 χώρες, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων ομιλητών όπως ο Jeff Hoffman και ο Martin Greif.

Στρατηγικές Πώλησης: Marketplace ή Ξεχωριστό e-Shop;

Ένα κρίσιμο ερώτημα που αντιμετωπίζουν οι έμποροι σήμερα είναι αν θα προτιμήσουν να πουλήσουν μέσω marketplaces ή μέσω ανεξάρτητων καναλιών. Η έρευνα δείχνει ότι το 48% των εμπόρων ήδη δραστηριοποιούνται ή σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν σε marketplaces, όπως η eMAG, η οποία κυριαρχεί στην περιοχή των Ρουμανίας, Βουλγαρίας και Ουγγαρίας.

Ο Νικόλας Ίλτσεφ σημειώνει ότι είναι θεμιτό το υβριδικό μοντέλο, το οποίο συνδυάζει την αξιοποίηση των marketplaces για την πρώτη επαφή με το κοινό και την παράλληλη ανάπτυξη ενός ισχυρού brand μέσω ενός ανεξάρτητου e-shop. Η παρουσία σε marketplace προσφέρει πλεονεκτήματα, όπως χαμηλότερο κόστος μάρκετινγκ και γρήγορη πρόσβαση σε νέα αγοραστικά κοινά, αλλά αυξάνει την εξάρτηση από τρίτους.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως Game Changer

Η τεχνητή νοημοσύνη και ο αυτοματισμός αποτελούν πλέον βασικά εργαλεία και για τους μικρούς και μεσαίους παίκτες της αγοράς. Όπως σημειώνει ο κ. Ilchev, «η AI μετατρέπεται σε ισχυρό εξισωτή για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις» και τα εργαλεία είναι πλέον προσβάσιμα, εύχρηστα και οικονομικά.

Περίπου το 20% του περιεχομένου του συνεδρίου θα εστιάσει στην εφαρμογή πρακτικών λύσεων AI για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, περιλαμβάνοντας ανάλυση δεδομένων, εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη και αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών. Τεχνικές όπως η δυναμική τιμολόγηση και οι έξυπνες αποστολές γίνονται καθημερινά πρακτική για τους μικρούς εμπόρους.

Σημαντικές Τάσεις του Μέλλοντος

Η νέα γενιά καταναλωτών απαιτεί άμεσες, ευχάριστες και προσωποποιημένες αγοραστικές εμπειρίες, είτε μέσω Instagram, είτε μέσω φωνητικών εντολών στην Alexa. Παράλληλα, η βιωσιμότητα έχει μετατραπεί από απλή τάση σε στρατηγική ανάγκη, καθώς η πλειοψηφία των καταναλωτών προτιμούν brands με περιβαλλοντική συνείδηση. Ο Ilchev τονίζει ότι «το πράσινο εμπόριο δεν είναι μόνο ηθική στάση, αλλά και στρατηγικό πλεονέκτημα».

Το Balkan eCommerce Summit 2025, με την Generation Y – International e-Business Hub ως επίσημο εκπρόσωπό του στην Ελλάδα, δεν είναι απλώς μια ακόμα εκδήλωση, αλλά ένας χώρος συνάντησης για την ανάπτυξη συνεργασιών, την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και τον σχεδιασμό του μέλλοντος στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η φετινή συμμετοχή είναι διπλάσια σε σχέση με πέρσι, με ιδιαίτερη ελληνική παρουσία, καθώς πολλές επιχειρήσεις συμμετέχουν ενεργά και πολλοί ομιλητές έχουν προσκληθεί να μοιραστούν τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους.

Oμάδα Σύνταξης Κ 14/04/2025
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article 9d6fbf51df5154abb0ab747ff0a9118f no watermark Η προειδοποίηση του Πρωθυπουργού της Ιαπωνίας για την επιρροή των πολιτικών Τραμπ στην παγκόσμια οικονομία
Next Article 6468ecc0d303524a530ee4d461536592 no watermark Οκτώ Πακιστανοί νεκροί σε επίθεση στο νοτιοανατολικό Ιράν
October 2025
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Sep    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?