Σε βασικό κανάλι για τις online αγορές τους έχουν εξελιχθεί για τους Έλληνες καταναλωτές τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς το 54% δηλώνει ότι έχει κάνει τουλάχιστον μία αγορά μέσω social media το τελευταίο εξάμηνο.
Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την πρόσφατα δημοσιευμένη έρευνα «PayPal eCommerce Index 2022» που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της γνωστής πλατφόρμας διαδικτυακών πληρωμών. Μάλιστα, η επίδοση αυτή φέρνει την Ελλάδα στην κορυφή της σχετικής ευρωπαϊκής λίστας και αρκετά πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο που διαμορφώνεται στο 43%. Αξιοσημείωτο είναι ακόμη ότι για το 2022 η αξία του αποκαλούμενου «κοινωνικού εμπορίου» (social commerce) εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 1,22 δισ. δολάρια όσον αφορά στην Ελλάδα παρουσιάζοντας αύξηση 74,2% σε ετήσια βάση.
Όπως καταδεικνύουν τα ευρήματα της εν λόγω έρευνας, πολλοί έμποροι έχουν ήδη αρχίσει να επιτυγχάνουν ισχυρά αποτελέσματα, με την υιοθέτηση των πρακτικών του social commerce. Ωστόσο, ο ευρύτερος ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – η γνωριμία των καταναλωτών με καινούργια προϊόντα και πρωτότυπες υπηρεσίες – εξακολουθεί να έχει εξέχουσα βαρύτητα . Πιο συγκεκριμένα, 1 στους 4 Ευρωπαίους καταναλωτές αναζητά μέσω των μέσων κοινωνικής δικτυώσης διάφορα είδη που θα τον ενδιέφερε να χρησιμοποιήσει, ενώ ταυτόχρονα ακολουθεί τα αγαπημένα του brands. Οι διαδικτυακές αυτές δραστηριότητες και συνήθειες, σε συνδυασμό με τις πληρωμένες διαφημίσεις, οδηγούν σε πληθώρα νέων ανακαλύψεων στις πλατφόρμες αυτές.
Πηγή : cnn.gr