By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Πραγματογνώμονας Δέδες για τραγωδία στα Τέμπη: Δεν γίνεται να αλλάξει γραμμή ο μηχανοδηγός χωρίς εντολή σταθμάρχη
Share
Notification Show More
Latest News
6c3804188b0c289a4fa77ad963389d6b
Άνοδος Θερμοκρασίας: Θερμές Ημέρες με Μέγιστες έως 37 Βαθμούς Κελσίου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙΡΟΣ
Af0a728f85be6022d8785fd2d308fc32
Κολομβία: Σοβαρός τραυματισμός του υποψήφιου προεδρίου Μ. Ουρίμπε σε επίθεση με πυροβολισμούς – Βίντεο ντοκουμέντο της στιγμής της επίθεσης
ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
De97fb4678c232a78f35d692de4e47bf
Κολομβία: Κρίσιμος τραυματισμός υποψηφίου προέδρου Μ. Ουρίμπε από πυροβολισμό στην Μπογοτά
ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
28e646bd02838eb646b1300201f6c1d7
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Προβλέψεις και Στατιστικά για Βαθμολογίες και Βάσεις Εισαγωγής
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΥΓΕΙΑ
1f31c07f155393cf2f5f1ea58720c867
Έκκληση για δράση: Παρέμβαση στη διάσωση των ελληνικών δασών από ασθένειες και κλιματική κρίση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΛΛΑΔΑ > Πραγματογνώμονας Δέδες για τραγωδία στα Τέμπη: Δεν γίνεται να αλλάξει γραμμή ο μηχανοδηγός χωρίς εντολή σταθμάρχη
ΕΛΛΑΔΑ

Πραγματογνώμονας Δέδες για τραγωδία στα Τέμπη: Δεν γίνεται να αλλάξει γραμμή ο μηχανοδηγός χωρίς εντολή σταθμάρχη

admin
Last updated: 2023/03/01 at 3:00 ΜΜ
admin 2 έτη ago
Share
106
SHARE
Κοινοποίηση

Για το σοκαριστικό δυστύχημα που σημειώθηκε στα Τέμπη και στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες ανθρώπους μίλησε την Τετάρτη (1/3) ο πραγματογνώμονας Αναστάσιος Δέδες τονίζοντας πως «δεν γίνεται να αλλάξει γραμμή ο μηχανοδηγός χωρίς εντολή του σταθμάρχη».

Σε δηλώσεις του στον ΣΚΑΪ και προσπαθώντας να εξηγήσει τι μπορεί να οδήγησε στην τραγωδία υπογράμμισε πως το ότι δεν υπήρχε οπτικό πεδίο έπαιξε το ρόλο του, αλλά τον σημαντικότερο είχαν οι σηματοδότες που δεν λειτουργούσαν, ούτε τώρα, ούτε στο παρελθόν.

«Προκύπτουν βασικά στοιχεία για να βγει ένα αρχικό συμπέρασμα. Τα βασικά στοιχεία είναι ότι έχουμε μια αλλαγή γραμμής, από την γραμμή ανόδου προς τη γραμμή καθόδου του συγκεκριμένου intercity που εκτελούσε δρομολόγιο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη. Με εντολή του σταθμάρχη, γιατί δεν γίνεται ο μηχανοδηγός να αλλάξει γραμμή από μόνος του, έχει γίνει αλλαγή της γραμμής και το τρένο στη Λάρισα μπήκε στη γραμμή καθόδου αντί να συνεχίσει στην άνοδο» είπε και διερωτήθηκε «Πώς ξεκίνησε από τη Λάρισα να αλλάξει γραμμή, χωρίς να έχει διασφαλιστεί ότι δεν υπάρχει άλλο τρένο;».

«Αυτό που ενίσχυσε την εξέλιξη του δυστυχήματος ήταν η μη λειτουργία του συστήματος φωτοσήματος και της σηματοδότησης»
«Ο λόγος για τον οποίο έγινε αυτό θα αποσαφηνιστεί από τα στοιχεία τα οποία θα προκύψουν, δηλαδή αν υπήρχε πρόβλημα με την ηλεκτροδότηση της ανόδου ή ότι άλλο. Αυτό που ενίσχυσε την εξέλιξη του δυστυχήματος ήταν η μη λειτουργία του συστήματος φωτοσήματος και σηματοδότησης της συγκεκριμένης γραμμής. Και λάθος να γίνει από μηχανοδηγό ή από σταθμάρχη και να πάρει διαφορετική γραμμή ένας συρμός, η ασφαλιστική δικλείδα είναι η φωτοσήμανση, η οποία δεν δούλεψε, όπως και δεν δούλευαν παλαιότερα» σημείωσε ο πραγματογνώμονας Αναστάσιος Δέδες.

«Δεν δούλευαν καθόλου γιατί από ότι άκουσα, αν και είχαν εγκατασταθεί τα συστήματα, και στην αμαξοστοιχία και στις γραμμές, δεν είχαν επικαιροποιηθεί για να δουλέψουν. Δηλαδή δεν ήταν συμβατό το λογισμικό του τρένου με το άλλο λογισμικό» συμπλήρωσε.

«Οι άνθρωποι έφυγαν λόγο εγκληματικής αμέλειας των υπευθύνων και λόγο του ότι τα συστήματα δεν δούλεψαν. Για εμένα υπάρχει διατάραξη ασφάλειας συγκοινωνιών, που είναι κακούργημα.

Από τα στοιχεία που έχω, η ταχύτητα του intercity μπορεί να πιάσει σε αυτό το σημείο τα 160χλμ. Αν πολλαπλασιάσουμε αυτή την ταχύτητα με τη μάζα που έχουν τα έξι βαγόνια, κοντά 300 τόνοι, θα βγάλουμε μια τεράστια ορμή.

Αντίστοιχα και σε αυτό το τρένο που κατέβαινε πάλι δεν λειτουργούσε η σηματοδότηση και δεν υπήρχε και οπτική επαφή -καθώς το ένα έβγαινε από το τούνελ- για να προλάβουν να φρενάρουν έστω και λίγο» ανέφερε ο Αναστάσιος Δέδες.

ΠΗΓΗ: newsbeast

admin 01/03/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article 1 ΚΕΝΤΡΙΚΗ Στην Βαρκελώνη, ο Δήμαρχος Ασπροπύργου, Νικός Μελετίου, ως τακτικός εκπρόσωπος της ΚΕΔΕ, στον Παγκόσμιο Οργανισμό Ηνωμένων Πόλεων & Τοπικών Αρχών (UCLG)
Next Article 800px Άρης Σφακιανάκης Στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Ασπροπύργου ο συγγραφέας Άρης Σφακιανάκης τη Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.

Ιούνιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« Μάι    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?