By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Σούπερ μάρκετ: Πώς άλλαξε η ακρίβεια τις αγορές των καταναλωτών
Share
Notification Show More
Latest News
Att.72g8xnocziie5rj7ntstnojklcxaxbwexu 7l0djg4a.jpg
Duo Anatolia – Μια μουσική εμπειρία όπου το παραδοσιακό συναντά το σύγχρονο.
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
A103c606bf94c557fc7ef6ede1d51337 xl
Απαγόρευση κολύμβησης σε 13 περιοχές της Αττικής: Τα σημεία σε Έδεμ Φαλήρου, ακτή Σουνίου και Μικρολίμανο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
7764896f12f338c193326505d5c85ffb xl
ΑΤΜ τραπεζών: Τι αλλάζει στις χρεώσεις από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
78333c07ac1fde9a0df3b8795865a74d no watermark
Κινητοποίηση Πυροσβεστικής για Δασική Πυρκαγιά στην Πρέβεζα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
0d7be4aa5c7bd2869d57cfe8024f3216 no watermark
Ισπανία: Επιχείρηση διάσωσης στη Μαγιόρκα μετά τη συντριβή αεροσκάφους με πατέρα και γιο
ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ > Σούπερ μάρκετ: Πώς άλλαξε η ακρίβεια τις αγορές των καταναλωτών
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ

Σούπερ μάρκετ: Πώς άλλαξε η ακρίβεια τις αγορές των καταναλωτών

admin
Last updated: 2023/04/07 at 8:10 ΜΜ
admin 2 έτη ago
Share
Sm
SHARE
Κοινοποίηση

Aλλαγές στον τρόπο που ψωνίζουν, τα προϊόντα που επιλέγουν, ακόμη και τις ημέρες κατά τη διάρκεια του μήνα που κάνουν τις αγορές του σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές, έχουν φέρει οι πληθωριστικές πιέσεις και η ακρίβεια.

Contents
Στροφή στην ιδιωτική ετικέτα, μικρότερες και συχνότερες αγορέςΜεγαλύτερη κατανάλωση το πρώτο 15ήμερο του μήνα

Στελέχη του οργανωμένου λιανεμπορίου περιέγραψαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Food Retail Summit 2023 τις νέες αγοραστικές συνήθειες που έχουν διαμορφωθεί μετά το τέλος των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας – κατά τη διάρκεια της οποίας επίσης συντελέστηκαν μεγάλες αλλαγές- αλλά κυρίως εν μέσω ενεργειακής κρίσης.

Στροφή στην ιδιωτική ετικέτα, μικρότερες και συχνότερες αγορές

Η άνοδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι κάτι που ήδη έχει αποτυπωθεί στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ τον τελευταίο χρόνο, με τους καταναλωτές να στρέφονται προς οικονομικότερες επιλογές στις αγορές τους.

Όπως ανέφερε μιλώντας από το βήμα του συνεδρίου, ο Νίκος Λαβίδας, brand president AB Βασιλόπουλος, «είδαμε μία μετακίνηση στα προϊόντα private label, γρήγορη αύξηση στο ποσοστό τους, με το μερίδιο σήμερα πάνω από 20%, συμπεριλαμβανομένης της Lidl». Σημείωσε πάντως ότι σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην Ελλάδα αντίστοιχα είμαστε περίπου στο μισό ποσοστό – για παράδειγμα η Ελβετία έχει πάνω από 50%.

Πέραν όμως της στροφής στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως επεσήμανε από την πλευρά του ο κ. Κώστας Αντιμησάρης, γενικός επιχειρησιακός διευθυντής του ομίλου Metro (Μy Market) παρατηρείται επίσης «εντονότερη πτώση στην κατανάλωση σε ειδικές κατηγορίες όπως είναι τα βιολογικά προϊόντα», καθώς ο καταναλωτής στρέφεται «προς πιο οικονομικές λύσεις και αφήνει στην άκρη ”μικρο-πολυτέλειες”».

Σύμφωνα με τον ίδιο επίσης, «παρατηρούμε μικρότερα καλάθια, με περισσότερες επισκέψεις» στο κατάστημα. Δηλαδή οι καταναλωτές ψωνίζουν «ελαφρά χαμηλότερους όγκους από ό,τι παλιότερα» αλλά κατά κύριο λόγο κάνουν πιο μικρές και πιο συχνές αγορές στο σούπερ μάρκετ.

Μεγαλύτερη κατανάλωση το πρώτο 15ήμερο του μήνα

Ακόμη μία αλλαγή που παρατηρείται εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, όπως επεσήμανε ο κ. Ανατιμησάρης είναι η αυξημένη κατανάλωση κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του μήνα και όσο προχωράει προς το τέλος του και το διαθέσιμο εισόδημα αρχίζει να εξαντλείται, υποχωρεί.

«Στο πρώτο δεκαπενθήμερο υπάρχει καλύτερη ζήτηση, το δεύτερο δεκαπενθήμερο αρχίζει να δυσκολεύεται ο καταναλωτής και επανέρχεται στις 28-29 του μηνός που μπαίνουν οι συντάξεις» σημειώνει χαρακτηριστικά ο γενικός επιχειρησιακός διευθυντής του ομίλου Metro.

Τέλος ο κ. Λαβίδας από την πλευρά της ΑΒ Βασιλόπουλος σημειώνει: «Ο καταναλωτής είναι πολύ πιο απαιτητικός. Θέλει γρήγορη εξυπηρέτηση, ζητά εξατομίκευση, κάτι δηλαδή συγκεκριμένα για αυτόν κι εμείς πρέπει να του το προσφέρουμε».

www.cnn.gr

admin 08/04/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article 86 Ποια λουλούδια είναι οι πρωταγωνιστές του Πάσχα
Next Article 85 Αυτά τα πέντε φρούτα βοηθούν στην απώλεια λίπους
Αύγουστος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Ιούλ    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?