By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Σούπερ μάρκετ: Πώς άλλαξε η ακρίβεια τις αγορές των καταναλωτών
Share
Notification Show More
Latest News
Bedcd89f8255ed6a2730cca9422c31d6 no watermark
Ανανέωση της Κλασικής Ιστορίας: Το Lilo & Stitch Επανέρχεται στη Ζωή
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
71e1decf00941bdf8f59358cd3177470 no watermark
Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στον ΗΣΑΠ για τον Τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
8132d8f2d0da44aa4f5a305fc8bcfe9a no watermark
Νομικό Πλαίσιο για την Προστασία της Σελήνης: Προοπτικές και Προκλήσεις στη Διαστημική Εξερεύνηση
ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
46c01499e0b2784898114e798a6321d3 no watermark
Φονική Συμπλοκή Μεταξύ Αιγυπτίων Εργατών στη Βάρδα Ηλείας
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
11f8ad88273007c15c9442ecddbce0cc no watermark
Ρουμανία: Ο Τζόρτζε Σιμιόν αποσύρει την ψηφιακή του παρουσία ενόψει του δεύτερου γύρου των εκλογών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2023 ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ > Σούπερ μάρκετ: Πώς άλλαξε η ακρίβεια τις αγορές των καταναλωτών
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ

Σούπερ μάρκετ: Πώς άλλαξε η ακρίβεια τις αγορές των καταναλωτών

admin
Last updated: 2023/04/07 at 8:10 ΜΜ
admin 2 έτη ago
Share
Sm
SHARE
Κοινοποίηση

Aλλαγές στον τρόπο που ψωνίζουν, τα προϊόντα που επιλέγουν, ακόμη και τις ημέρες κατά τη διάρκεια του μήνα που κάνουν τις αγορές του σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές, έχουν φέρει οι πληθωριστικές πιέσεις και η ακρίβεια.

Contents
Στροφή στην ιδιωτική ετικέτα, μικρότερες και συχνότερες αγορέςΜεγαλύτερη κατανάλωση το πρώτο 15ήμερο του μήνα

Στελέχη του οργανωμένου λιανεμπορίου περιέγραψαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Food Retail Summit 2023 τις νέες αγοραστικές συνήθειες που έχουν διαμορφωθεί μετά το τέλος των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας – κατά τη διάρκεια της οποίας επίσης συντελέστηκαν μεγάλες αλλαγές- αλλά κυρίως εν μέσω ενεργειακής κρίσης.

Στροφή στην ιδιωτική ετικέτα, μικρότερες και συχνότερες αγορές

Η άνοδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι κάτι που ήδη έχει αποτυπωθεί στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ τον τελευταίο χρόνο, με τους καταναλωτές να στρέφονται προς οικονομικότερες επιλογές στις αγορές τους.

Όπως ανέφερε μιλώντας από το βήμα του συνεδρίου, ο Νίκος Λαβίδας, brand president AB Βασιλόπουλος, «είδαμε μία μετακίνηση στα προϊόντα private label, γρήγορη αύξηση στο ποσοστό τους, με το μερίδιο σήμερα πάνω από 20%, συμπεριλαμβανομένης της Lidl». Σημείωσε πάντως ότι σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στην Ελλάδα αντίστοιχα είμαστε περίπου στο μισό ποσοστό – για παράδειγμα η Ελβετία έχει πάνω από 50%.

Πέραν όμως της στροφής στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως επεσήμανε από την πλευρά του ο κ. Κώστας Αντιμησάρης, γενικός επιχειρησιακός διευθυντής του ομίλου Metro (Μy Market) παρατηρείται επίσης «εντονότερη πτώση στην κατανάλωση σε ειδικές κατηγορίες όπως είναι τα βιολογικά προϊόντα», καθώς ο καταναλωτής στρέφεται «προς πιο οικονομικές λύσεις και αφήνει στην άκρη ”μικρο-πολυτέλειες”».

Σύμφωνα με τον ίδιο επίσης, «παρατηρούμε μικρότερα καλάθια, με περισσότερες επισκέψεις» στο κατάστημα. Δηλαδή οι καταναλωτές ψωνίζουν «ελαφρά χαμηλότερους όγκους από ό,τι παλιότερα» αλλά κατά κύριο λόγο κάνουν πιο μικρές και πιο συχνές αγορές στο σούπερ μάρκετ.

Μεγαλύτερη κατανάλωση το πρώτο 15ήμερο του μήνα

Ακόμη μία αλλαγή που παρατηρείται εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, όπως επεσήμανε ο κ. Ανατιμησάρης είναι η αυξημένη κατανάλωση κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο του μήνα και όσο προχωράει προς το τέλος του και το διαθέσιμο εισόδημα αρχίζει να εξαντλείται, υποχωρεί.

«Στο πρώτο δεκαπενθήμερο υπάρχει καλύτερη ζήτηση, το δεύτερο δεκαπενθήμερο αρχίζει να δυσκολεύεται ο καταναλωτής και επανέρχεται στις 28-29 του μηνός που μπαίνουν οι συντάξεις» σημειώνει χαρακτηριστικά ο γενικός επιχειρησιακός διευθυντής του ομίλου Metro.

Τέλος ο κ. Λαβίδας από την πλευρά της ΑΒ Βασιλόπουλος σημειώνει: «Ο καταναλωτής είναι πολύ πιο απαιτητικός. Θέλει γρήγορη εξυπηρέτηση, ζητά εξατομίκευση, κάτι δηλαδή συγκεκριμένα για αυτόν κι εμείς πρέπει να του το προσφέρουμε».

www.cnn.gr

admin 08/04/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article 86 Ποια λουλούδια είναι οι πρωταγωνιστές του Πάσχα
Next Article 85 Αυτά τα πέντε φρούτα βοηθούν στην απώλεια λίπους
Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« Απρ    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?