Στοχευμένη Προβολή της Ρόδου και της Σύμης στην Τουρκική Αγορά
Η στοχευμένη προβολή της Ρόδου και της Σύμης στην τουρκική αγορά αποτέλεσε το κύριο θέμα ενός ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip) που οργανώθηκε για πέντε influencers από την Τουρκία κατά την περίοδο 3-8 Ιουλίου 2025.
Το ταξίδι διοργανώθηκε από την Υπηρεσία ΕΟΤ Τουρκίας, σε συνεργασία με το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Κωνσταντινούπολη, την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου (ΕΞΡ), και με την υποστήριξη του Δήμου Ρόδου.
Οι influencers, ειδικοί στην παραγωγή περιεχομένου σχετικά με ταξίδια, lifestyle και γαστρονομία, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους στα κοινωνικά δίκτυα, μεταφέροντας ελκυστικές εικόνες και ενθουσιώδη συναισθήματα από τη διαμονή τους στο νησί των Ιπποτών. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ανάδειξη του ιστορικού και πολιτιστικού πλούτου της παλιάς πόλης της Ρόδου, στις φυσικές ομορφιές του νησιού, καθώς και στις ποιοτικές τουριστικές υποδομές. Επίσης, προβλήθηκαν τα τοπικά προϊόντα και η γαστρονομική παράδοση, καθώς και οι δραστηριότητες θαλάσσιου τουρισμού και τουρισμού ευεξίας, οι οποίες συμπλήρωσαν την εμπειρία του επισκέπτη, μαζί με τη φιλοξενία των κατοίκων.
Κατά την επίσκεψη στη Σύμη, οι influencers υποδέχτηκαν από τον δήμαρχο του νησιού, Λευτέρη Παπακαλοδούκα, και πραγματοποίησαν σειρά αναρτήσεων για τις απαράμιλλες ομορφιές του νησιού και την υψηλή φιλοξενία που προσφέρει στους επισκέπτες του.
Η Ρόδος αποτελεί έναν ιδιαίτερα δημοφιλή προορισμό για την τουρκική τουριστική αγορά, λόγω των άμεσων συνδέσεων με ακτοπλοϊκές γραμμές από Φετιγιέ και Μαρμαρίδα, καθώς και μέσω απευθείας εποχικών πτήσεων της Aegean Airlines από την Κωνσταντινούπολη. Επιπλέον, κατατάσσεται στα νησιά που εφαρμόζεται το πρόγραμμα visa at the gate, παρέχοντας εύκολη πρόσβαση στους Τούρκους επισκέπτες.