By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Υπό εξέταση νέα γραμμή Μετρό προς Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Πέραμα, Σαλαμίνα – Γιατί απορρίφθηκε το Τραμ
Share
Notification Show More
Latest News
Dhdydry
Κοντολάζος στο «The 2Night Show»: «Αγαπάω το τραγούδι, έχω ανάγκη να τραγουδάω και το κάνω από παιδί»
MEDIA
Drhdh
Έφη Κοντού: Εντυπωσιάζει το νέο της single με τίτλο «Για μας»
ΜΟΥΣΙΚΗ
Fghj
ZU Champagneria: Το νέο urban στέκι στο κέντρο της Αθήνας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Monro Casino Legal em Portugal: O Que Você Precisa Saber
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Att.72g8xnocziie5rj7ntstnojklcxaxbwexu 7l0djg4a.jpg
Duo Anatolia – Μια μουσική εμπειρία όπου το παραδοσιακό συναντά το σύγχρονο.
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΙΔΗΣΕΙΣ > Υπό εξέταση νέα γραμμή Μετρό προς Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Πέραμα, Σαλαμίνα – Γιατί απορρίφθηκε το Τραμ
ΕΙΔΗΣΕΙΣΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Υπό εξέταση νέα γραμμή Μετρό προς Κερατσίνι, Δραπετσώνα, Πέραμα, Σαλαμίνα – Γιατί απορρίφθηκε το Τραμ

Oμάδα Σύνταξης Β
Last updated: 2025/01/23 at 12:13 PM
Oμάδα Σύνταξης Β 9 months ago
Share
Img 20241220 104833 780x470.jpg (1)
SHARE
Κοινοποίηση

Hκάλυψη των δυτικών συνοικιών του Πειραιά με μέσο σταθερής τροχιάς προέβλεπε στο παρελθόν την κατασκευή γραμμής Τραμ. Ωστόσο υπήρξαν αντιδράσεις πολιτών και τώρα η Ελληνικό Μετρό εξετάζει μια νέα γραμμή Μετρό προς Κερατσίνι – Δραπετσώνα, Πέραμα και Σαλαμίνα.

Το θέμα έφερε στην επιφάνεια κοινή επιστολή δημάρχων των περιοχών αυτών, που καλούσε τον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών κ. Χρήστο Σταϊκούρα να εξετάσει και να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες για τον σχεδιασμό και την επέκταση του Μετρό σε αυτούς τους δήμους της Β’ Πειραιά, καθώς ήδη επιβαρύνονται κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά από άλλες βαρέως οχλούσες δραστηριότητες δυσανάλογα με άλλες περιοχές της Αττικής.

Όπως αναφέρεται στην απάντηση της Ελληνικό Μετρό, με τις υφιστάμενες γραμμές δεν θεωρείται τεχνικά εφικτό να μπορέσει να επεκταθεί το δίκτυο στις παραπάνω περιοχές.

Όπως σημειώνεται για να μπορέσει να γίνει αυτό θα χρειαστεί μια νέα γραμμή Μετρό που μέρος της θα καλύψει τους Δήμους Κερατσινίου/Δραπετσώνας, Περάματος και Σαλαμίνας καθώς θα αποτελεί μέρος διευρυμένης κάλυψης.

“Όμως μια γραμμή μετρό, όπως η προαναφερθείσα, δεν έχει σχεδιασθεί μέχρι σήμερα και θα απαιτηθεί πρωταρχικά η τεκμηρίωσή της στο πλαίσιο μιας στρατηγικής συγκοινωνιακής μελέτης, η οποία έχει ήδη ανατεθεί από τον ΟΑΣΑ και εκπονείται” αναφέρει η απάντηση της Ελληνικό Μετρό που ολοκληρώνεται αναφέροντας πως “Ανάλογα με τα πορίσματα της μελέτης αυτής, η Ελληνικό Μετρό θα προχωρήσει στη συνέχεια στις αναγκαίες μελέτες και έρευνες για την υλοποίηση των έργων”.

Η πρόταση επέκτασης του Τραμ

Στην απάντηση της Ελληνικό Μετρό γίνεται λόγος και για τον παλαιότερο σχεδιασμό βάσει του σχεδίου της Πρώτης Συγκοινωνιακής Μελέτης Ανάπτυξης του Μετρό της Αθήνας το 2000 που προέβλεπε την επέκταση με Τραμ σε Κερατσίνι, Πέραμα και Σαλαμίνα.

Η επέκταση του Τραμ προς Πειραιά είχε απασχολήσει την επικαιρότητα την περασμένη δεκαετία. Σύμφωνα με τον τότε σχεδιασμό υπήρχε η πρόβλεψη για μια επέκταση με σημαντικό τμήμα της χάραξης να είναι υπογειοποιημένο.

Η υπογειοποίηση προβλεπόταν να γίνει σε μεγάλο τμήμα στην περιοχή του Κερατσινίου, αφήνοντας ελεύθερο χώρο για αναπλάσεις. Επίσης υπήρχε πρόβλεψη για κατασκευή νέου αμαξοστασίου στην περιοχή του Ικονίου. Το συνολικό μήκος της χάραξης ανερχόταν σε 8,9χλμ διπλής γραμμής. Το κόστος αρχικά έχει εκτιμηθεί σε 180εκ.ευρώ.

Το 2018 υπήρξαν αντιδράσεις από συλλόγους και κατοίκους του Πειραιά οι οποίοι προσέφυγαν στο ΣτΕ ζητώντας να ακυρωθούν 6 αποφάσεις του Υπουρείου Πολιτισμού με τις οποίες είχε δοθεί το «πράσινο φως» για τα έργα Δυτικής επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά, ώστε να διέλθει από την πλατεία Ωρολογίου, την Ακτή Ποσειδώνος, την Ακτή Μιαούλη, κ.λπ., καθώς σημείωναν πως καταστρέφονται σπάνια αρχαιολογικά ευρήματα.

Στη συνέχεια υπήρξαν αντιδράσεις και από Δήμους της περιοχής οι οποίοι ζητούσαν κάλυψη με Μετρό και όχι με Τραμ με αποτέλεσμα το θέμα της επέκτασης να παγώσει οριστικά και να μπει στα συρτάρια.

Oμάδα Σύνταξης Β 23/01/2025
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article Screenshot 2025 01 22 130115 (1) Διαρρήκτης «κατέβασε» με καπάκι της ΕΥΔΑΠ βιτρίνα βιβλιοπωλείου στην Αγ. Βαρβάρα
Next Article ΟΙΚΟΔΟΜΗ (ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Eurokinissi) Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για κτιριακά έργα σε δομές υγείας στην Αττική
October 2025
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Sep    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?