By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Γ. Οικονόμου: Χρειάζονται δομικές παρεμβάσεις στον Κηφισό – Η Τροχαία δεν μπορεί να διαπλατύνει δρόμους
Share
Notification Show More
Latest News
E2dc03eeca04e945d8ef5d7a7bc7cfad no watermark
Υπογραφή Σύμβασης για τον ΒΟΑΚ: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης Στο Ηράκλειο για την Ανάπτυξη της Κρήτης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
6ea5f17632a731151b5126e63fa9035b no watermark
ΕΣΔΟΓΕ: 80 Χρόνια από τη Νίκη στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο – Αναλογιζόμαστε την Ανείπωτη Τραγωδία της Ελλάδας και την Αντίσταση κατά του Φασισμού
ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
3ccc43ba4e0153b471e07a524d549e72 no watermark
Η ΕΕ και η Τουρκία: Αδιέξοδος στην πορεία ένταξης λόγω δημοκρατικής οπισθοδρόμησης
ΔΙΕΘΝΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Deea4800eb85f1d8f6aeab08aaffc920
Φόρος Τιμής από τον Σ. Φάμελλο στο Μνημείο της Μάχης της Ηλεκτρικής κατά την Επέτειο της Νίκης κατά του Φασισμού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΡΙΖΑ
C412c54e390fe1089e4d2362016b0832 no watermark
Απεβίωσε ο Τζέιμς Φόλεϊ: Ο Μηχανιστής Κλασικών Σκηνοθεσιών και Δημιουργός εμβληματικών Ιστοριών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • MEDIA
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΠΟΛΙΤΙΚΗ > Γ. Οικονόμου: Χρειάζονται δομικές παρεμβάσεις στον Κηφισό – Η Τροχαία δεν μπορεί να διαπλατύνει δρόμους
ΕΛΛΑΔΑΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γ. Οικονόμου: Χρειάζονται δομικές παρεμβάσεις στον Κηφισό – Η Τροχαία δεν μπορεί να διαπλατύνει δρόμους

admin
Last updated: 2023/11/29 at 11:27 ΠΜ
admin 1 έτος ago
Share
Oikonomou Giannis3 1920x1280 1 768x512
SHARE
Κοινοποίηση

«Χρειάζονται δομικές παρεμβάσεις, σε μια σειρά από τομείς, έργα και βελτιώσεις στον Κηφισό, σε σημεία που οι λωρίδες στενεύουν» επισήμανε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Οικονόμου.

Ενώ πρόσθεσε:

«Η απάντηση είναι ξεκάθαρη και σαφής. Χρειάζονται δομικές παρεμβάσεις, σε μια σειρά από τομείς, έργα και βελτιώσεις στον Κηφισό, σε σημεία που οι λωρίδες στενεύουν. Οι αστυνομικοί και οι ειδικοί το αποκαλούν «φαινόμενο του μπουκαλιού», στενεύει δηλαδή σαν το λαιμό του μπουκαλιού ο δρόμος σε διάφορα σημεία, και της ανόδου και της καθόδου, και από εκεί εκκινούν τα μποτιλιαρίσματα. 

Πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις, ενδεχομένως, σε ό,τι αφορά τη ρύθμιση και τις ώρες της κυκλοφορίας συγκεκριμένων τύπων οχημάτων, εάν αυτό είναι εφικτό και εάν μπορεί να συμβεί αυτή και με μια σειρά από άλλα πράγματα. 

Βεβαίως πρέπει να γίνουν και άλλες συζητήσεις και να υπάρξουν προβληματισμοί για ζώνες ταχείας κυκλοφορίας, ώστε να δούμε, στο πεδίο των αρμοδιοτήτων μας ο καθένας, τι πρέπει να κάνει. 

Χθες, είχα μια συνάντηση με τον εκλεγμένο Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκο Χαρδαλιά. Τα ζητήματα ήταν ευρύτερα όσον αφορά στις στενές σχέσεις, τις συμπληρωματικές δράσεις της Κυβέρνησης στο πεδίο αρμοδιοτήτων του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Περιφέρειας. 

Μεγάλο κομμάτι της συζήτησης αποτέλεσε και ο Κηφισός και γενικότερα το κυκλοφοριακό της Αθήνας. Ο κ. Χαρδαλιάς είναι γνώστης της κατάστασης. Ενημερώθηκε από τη δική μας πλευρά και για ζητήματα που χρειάζεται η συνδρομή της Περιφέρειας σε ό,τι αφορά τεχνικές παρεμβάσεις και βελτιώσεις. 

Αυτό που αναδεικνύεται είναι ότι χρειάζεται ένα ολιστικό σχέδιο, με το χρόνο που αυτό απαιτεί για να γίνει».

Ο ίδιος, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά FM», είπε ακόμη:  

«Να δώσω κάποιους αριθμούς για να καταλάβετε τι είναι αυτό που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στον Κηφισό και γιατί ο δρόμος αυτός έχει περάσει εδώ και πάρα πολύ καιρό τις δυνατότητες αντοχής που είχε όταν σχεδιάστηκε. 

Μόνο μεταξύ 2022 και 2023, η ημερήσια αύξηση των οχημάτων που περνούν τον Κηφισό υπολογίζεται γύρω στα 20.000-30.000 οχήματα. 

Δηλαδή, το 2022 εκτιμάται ότι περνούσαν από τον Κηφισό 150.000-160.000 οχήματα την ημέρα, το 2023 είναι 170.000-190.000 οχήματα την ημέρα. Την ημέρα. 

Σε ό,τι αφορά στις απομακρύνσεις οχημάτων, έχουμε 8-10 ακινητοποιήσεις καθημερινά. Μία ακινητοποίηση στον Κηφισό -εξαρτάται και σε ποιο σημείο θα γίνει και τι όχημα είναι- ό,τι και να κάνει κάποιος -τοποθετήσαμε γερανούς για να πηγαίνουν πιο γρήγορα, υπάρχουν οχήματα αποκατάστασης των βλαβών, μοτοσικλετιστές της Τροχαίας που ανεβοκατεβαίνουν- καταλαβαίνετε ότι χρειάζεται ώρα για να αποκατασταθεί η κυκλοφορία. 

Αν ανάμεσα σε αυτά τα οχήματα είναι βαρέα οχήματα, πρέπει να τα απομακρύνει ειδικός γερανός. Ο κόσμος που ταλαιπωρείται, αγανακτεί, καθυστερεί,  πρέπει να έχει την πραγματική εικόνα της δομικής δυσκολίας που έχει αυτός ο δρόμος. Για αυτό και πρέπει να αναζητήσουμε συνολικά λύσεις, πέραν των όσων που μπορεί να κάνει η Τροχαία διευκολύνοντας τη ροή της κυκλοφορίας. 

Αλλά και η Τροχαία κάπου πρέπει να τα πάει τα αυτοκίνητα. Αν μπλοκάρει ο δρόμος, αν στενεύουν οι λωρίδες, η Τροχαία δεν μπορεί να τον διαπλατύνει. Πάντοτε υπάρχουν μέτρα και παρεμβάσεις. Ήδη αυτή η παρέμβαση που έχουμε κάνει με τους γερανούς που βρίσκονται  σε δύο σημεία του Κηφισού, έχει μειώσει τον χρόνο αντίδρασης σε ό,τι αφορά την απομάκρυνση οχημάτων, όμως το ζήτημα και του Κηφισού, αλλά και του κυκλοφοριακού, χρήζει μίας συνολικής παρέμβασης. 

Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο τον Κηφισό. Δείτε λίγο το ζήτημα του Δακτυλίου. Ο Δακτύλιος, όταν μπήκε στη ζωή μας, μπήκε για περιβαλλοντικούς λόγους. Τώρα το ζήτημα δεν είναι αυτό. Δηλαδή, στήσαμε έναν Δακτύλιο με τα μονά-ζυγά για να αντιμετωπίσουμε το νέφος, όχι το κυκλοφοριακό. Αργότερα ο Δακτύλιος έγινε μέτρο αντιμετώπισης ή μετριασμού του κυκλοφοριακού. Οι συνθήκες που έχουμε τώρα, με την τεχνολογία που εκπέμπει λιγότερους ρύπους, με το νέφος που δεν είναι το βασικό πρόβλημα, αλλά το κυκλοφοριακό είναι το βασικό πρόβλημα, κι εκεί ενδεχομένως να χρειάζονται διαφορετικές προσεγγίσεις. 

Και η λειτουργία της Αθήνας, η συγκοινωνιακή, χρειάζεται να προσαρμοστεί σε αυτό, στο πώς ο Έλληνας δεν θα παίρνει το αυτοκίνητό του και θα χρησιμοποιεί περισσότερο τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Είναι ένα συνολικό και ολιστικό σχέδιο που πρέπει να δούμε, συνολικά για το κυκλοφοριακό, ειδικότερα για τον Κηφισό. Δεν υπάρχει περίπτωση το πρόβλημα να λυθεί αν δεν κάνουμε παρεμβάσεις κατασκευαστικές, βελτιωτικές, αν δεν βρούμε εναλλακτικές οδούς, αν δεν προχωρήσουμε με μελέτες για να βελτιωθεί η κατάσταση. 

Η Τροχαία βρίσκεται σε διαρκή καταγραφή όλων των δεδομένων, καθώς ο ρόλος της εκεί μπορεί να είναι καθοριστικός. Δηλαδή ο τροχονόμος μπορεί να ρυθμίζει την κίνηση καλύτερα από το φανάρι, ανάλογα με την περίσταση. Σε κεντρικές αρτηρίες έχουμε βελτιωθεί σημαντικά στο κομμάτι αυτό». 

admin 29/11/2023
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις τριών ατόμων για ληστείες και κλοπές
Next Article 890876 1 Προειδοποίηση μετεωρολόγων: Έρχονται έντονες καταιγίδες και στο βάθος… σκόνη
Μάιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« Απρ    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?