Στα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού στην βρετανική πρωτεύουσα, διαφημίζεται η Ρόδος.
Ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει:
«Με όλα τα μέσα, αλλά κυρίως πλέον ψηφιακά, στοχεύουμε στις αγορές – στόχους σε 12μηνη βάση. Κάθε μέσο, κάθε αγορά και κάθε χρονική περίοδος έχει θέση μέσα σε ένα πλούσιο και καλά μελετημένο πλάνο προβολής. Με επαγγελματισμό, με διαρκή ανάλυση των δεδομένων και με μετρήσιμα αποτελέσματα, οι συνεργάτες μας δουλεύουν αδιάκοπα προσηλωμένοι στον στόχο. Ποιος είναι ο στόχος; Η χαμογελαστή οικονομία των νησιών μας, το εισόδημα των νησιωτών μας».