Καλύτερο από το αναμενόμενο ήταν το άλμα στις πωλήσεις του δ’ τριμήνου για τον οίκο πολυτελών προϊόντων Hermès, αποδεικνύοντας ότι εξακολουθεί να υπάρχει ισχυρή ζήτηση για τα high end προϊόντα, σε μια κατά τα άλλα ταραγμένη αγορά πολυτελείας.
Ο κατασκευαστής της τσάντας Birkin κατέγραψε αύξηση 17,6% στα έσοδα σε σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία σε 3,96 δισ. ευρώ (4,15 δισ. δολάρια) το τρίμηνο έως τις 31 Δεκεμβρίου, ξεπερνώντας την πρόβλεψη των αναλυτών της LSEG για 3,69 δισ. ευρώ.
Οι πωλήσεις για το σύνολο του έτους αυξήθηκαν κατά 14,7% ετησίως σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 15,2 δισ. ευρώ έναντι αναμενόμενων 14,94 δισ. ευρώ.
Μάλιστα, σε αυτό το κλίμα, οι μετοχές της εταιρείας σημείωναν άνοδο 4,19%, λίγο μετά το ξεκίνημα των συναλλαγών.
Σύμφωνα με το CNBC, η Hermès έχει αποφύγει σε μεγάλο βαθμό την ευρύτερη ύφεση στον τομέα της πολυτέλειας τα τελευταία χρόνια, διατηρώντας μια αίσθηση γοητείας και αποκλειστικότητας, ενώ άλλες μάρκες έχουν αντιμετωπίσει πιέσεις εν μέσω υψηλότερου κόστους και περιορισμένης καινοτομίας.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος Axel Dumas επεσήμανε την αφοσίωση των πελατών στη διατήρηση της αύξησης των πωλήσεων σε ένα κατά τα άλλα ασταθές μακροοικονομικό περιβάλλον.
«Το 2024, σε ένα πιο αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό πλαίσιο, η σταθερή απόδοση των αποτελεσμάτων πιστοποιεί τη δύναμη του μοντέλου Hermès και την ευελιξία των ομάδων του οίκου, τις οποίες ευχαριστώ θερμά», δήλωσε ο Dumas σε δήλωση που συνόδευε τα αποτελέσματα.
Κοιτάζοντας μπροστά, ο γαλλικός οίκος μόδας προέβλεψε συνεχή αύξηση των εσόδων το 2025, χωρίς να δώσει συγκεκριμένο αριθμό, και δήλωσε ότι κινείται στο έτος «με αυτοπεποίθηση».
Ο Dumas πρόσθεσε, ωστόσο, σε μια κλήση για τα κέρδη ότι είναι «πολύ νωρίς για να δούμε ένα σημείο καμπής» στην ευρύτερη βιομηχανία, σύμφωνα με το Reuters.