By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Πώς η κρίση και η ακρίβεια αλλάζουν τις καταναλωτικές μας συνήθειες
Share
Notification Show More
Latest News
Ntali domatio52
Καίτη Ντάλη: Ξεχωρίζει το νέο τραγούδι της με τίτλο «Δωμάτιο 52»!
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Dimas2
Ο Βασίλης Δήμας ξεκινάει το πάρτι κάθε Σάββατο στο DOORS!
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Dgs
Πανέτοιμοι για τη μεγάλη τους πρεμιέρα στο ANODOS οι Σταμάτης Γονίδης και Γιάννης Πλούταρχος!
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Jordan sites
«Όλα ψέμα»: Κυκλοφόρησε το νέο hit-single του Ιορδάνη Αγαπητού!
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Vemppapa
«Σοφία Βέμπο – Η Μεγάλη Ελληνίδα»: Η Θεοφανία Παπαθωμά ενσαρκώνει τη γυναίκα-σύμβολο που έγινε η φωνή της Ελλάδας
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > Πώς η κρίση και η ακρίβεια αλλάζουν τις καταναλωτικές μας συνήθειες
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς η κρίση και η ακρίβεια αλλάζουν τις καταναλωτικές μας συνήθειες

Δίκτυο Ενημέρωσης
Last updated: 2022/12/28 at 10:20 AM
Δίκτυο Ενημέρωσης 3 years ago
Share
Ot kalathi noikokyras1 1 768x450
SHARE
Κοινοποίηση

Γεωπολιτικές απειλές, οικονομικές κρίσεις και πληθωρισμός αλλάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των ανθρώπων: είτε τους ωθούν σε αγορές πανικού για τη συσσώρευση αγαθών είτε/και επιλέγοντας φθηνότερα προϊόντα. Η προϊούσα κρίση έχει όλα τα χαρακτηριστικά της «τέλειας καταιγίδας». Είναι και γεωπολιτική και οικονομική και πληθωριστική. Επόμενο είναι οι καταναλωτές – ιδιαίτερα οι Ευρωπαίοι που βρίσκονται στο μάτι του κυκλώνα διότι στην Ευρώπη μαίνεται ο πόλεμος Δύσης-Ρωσίας – να αντιδρούν αναλόγως.

Τις νέες καταναλωτικές τάσεις κατέγραψαν οι μάνατζερ που συμμετείχαν στο στρογγυλό τραπέζι που διοργανώνει κάθε χρόνο μετά το πέρας των καλοκαιρινών διακοπών η Ομοσπονδία Γάλλων Εργοδοτών Medef. «Κύριο μέλημα των καταναλωτών που επιστρέφουν από τις διακοπές είναι να πληροφορηθούν για τις εκτιμήσεις των ειδικών. Κυρίως πότε προβλέπουν οι οικονομολόγοι ότι θα κορυφωθεί ο πληθωρισμός. Η ακρίβεια είναι που τους κάνει όλο και πιο φειδωλούς στις αγορές τους ή τους ωθούν να συσσωρεύουν αγαθά πρώτης ανάγκης. Έτσι, αντί για μοσχάρι αγοράζουν φθηνό χοιρινό. Προσπερνούν τα ράφια με τα ψάρια. Προσπερνούν τα ράφια με τα οργανικά προϊόντα βιολογικών καλλιεργειών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Carrefour Αλεξάντρ Μπομπάρ.

Χθες το Ινστιτούτο μελετών Insee ανακοίνωσε ότι ο πληθωρισμός στη Γαλλία υποχώρησε ελαφρώς τον Αύγουστο στη Γαλλία στο 6,5% από 6,8% που ήταν τον

Ιούλιο, ενώ στην ΕΕ συνολικά ενισχύθηκε από το 8,9% στο 9,1%. «Ο μάνατζερ των Carrefour και οι ανταγωνιστές των άλλων γαλλικών σούπερ μάρκετ, προσαρμόζονται στις νέες, πιο φειδωλές σκέψεις των πελατών τους, προχωρώντας σε εκστρατείες προσφορών και σε πάγωμα των τιμών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης», σημειώνει το Reuters.

Κυνηγοί προσφορών
Μιλώντας στους ρεπόρτερ του βρετανικού πρακτορείου έξω από ένα σούπερ μάρκετ του Παρισιού μια μητέρα δύο εφήβων αποκάλυψε ότι μείωσε κατά τι την κατανάλωση κρέατος και έγινε πολύ πιο προσεκτική όταν διαλέγει φρούτα και λαχανικά. «Κυρίως έπαψα να ψωνίζω από ένα μόνο σούπερ μάρκετ, κάνω έρευνα της αγοράς διότι κάθε επωνυμία έχει τις δικές της προσφορές. Επίσης, σταμάτησα να αγοράζω έτοιμα σνακ και προσπαθώ να τα ετοιμάζω μόνη μου», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Πέρα από το κυνήγι των ευκαιριών, οι Γάλλοι (και όχι μόνο) καταναλωτές αυξάνουν και τα οικιακά αποθέματά τους σε τρόφιμα. «Όσοι σαρώνουν τα μπουκάλια με το ηλιέλαιο και τα πακέτα με τα μακαρόνια δεν είναι παράλογοι. Υπάρχουν λογικές που στρέφουν τους καταναλωτές σε στρατηγικές επιβίωσης. Πολλά νοικοκυριά με χαμηλό εισόδημα σπεύδουν να εφοδιαστούν ένα προϊόν που θεωρούν ότι, λόγω της γεωπολιτικής αναταραχής και της συνεπαγόμενης αισχροκέρδειας, θα ακριβύνει σε σύντομο χρονικό διάστημα», εξηγεί στην εφημερίδα «Le Figaro» η κοινωνική ανθρωπολόγος Φανί Παρίζ. Ε, όταν οι Βρυξέλλες συνιστούν στις κυβερνήσεις των «27» να γεμίσουν τις δεξαμενές φυσικού αερίου σε ποσοστό 80% έως την 1η Νοεμβρίου, να μη φουλάρει μια μητέρα με μακαρόνια το ντουλάπι της κουζίνας της – όταν μάλιστα τα βρει σε προσφορά;

ot.gr

Δίκτυο Ενημέρωσης 28/12/2022
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article Στιγμιότυπο οθόνης 2022 12 28 Βρήκαμε την πιο σέξι μετεωρολόγο του κόσμου – Προκαλεί… τυφώνα με τις ακατάλληλες φωτογραφίες της
Next Article Cropped logo el Αρχιμήδης: Πώς μπορεί η Ελλάδα να φτάσει στην κορυφή της τεχνητής νοημοσύνης
Leave a comment

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

November 2025
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Oct    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?