Η ΑΑΔΕ στην Ψηλότερη Θέση των Δημόσιων Υπηρεσιών
Στην κορυφή της αξιολόγησης των δημόσιων υπηρεσιών για το 2023 βρίσκεται η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πρώτης εθνικής έρευνας που διεξήχθη για την αξιολόγηση του Δημοσίου. Στην έρευνα συμμετείχαν 65.000 πολίτες, οι οποίοι αναγνώρισαν την ΑΑΔΕ ως την καλύτερη δημόσια υπηρεσία, απονέμοντας της συνολική βαθμολογία 6,1. Η ψηφιακή εξυπηρέτηση που παρέχει η Αρχή έλαβε ακόμα υψηλότερη βαθμολογία, φτάνοντας το 7,5, γεγονός που καταδεικνύει τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού που έχει επιτευχθεί.
Τα στοιχεία της έρευνας αποκαλύπτουν τη βαθιά αναγνώριση των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ από τον κόσμο, καθώς το 95,3% των συμμετεχόντων δηλώνει ότι είναι ενήμερο για τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες, ενώ το 80% εξ αυτών έχει αλληλεπιδράσει και με τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης μέσω φυσικής παρουσίας. Αυτή η ευρεία αναγνώριση αποδεικνύει την επιτυχία των προσπαθειών που καταβλήθηκαν για την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στις κρατικές υπηρεσίες.
Μηνύματα και Συγχαρητήρια από τον Διοικητή
Με αφορμή τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα, ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, απέστειλε επιστολή στους εργαζόμενους, εκφράζοντας τα θερμά του συγχαρητήρια για την επιτυχία που έχει επιτευχθεί μέσω της σκληρής δουλειάς όλων. «Η εικόνα αυτή στα μάτια των πολιτών είναι το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς όλων μας. Και γι’ αυτό αξίζουν συγχαρητήρια σε όλες και όλους σας», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Ο Διοικητής προσθέτει ότι η αναγνώριση αυτή φέρει και αυξημένες ευθύνες: «Η αξιολόγηση αυτή αυξάνει τόσο τις προσδοκίες των πολιτών όσο και τη δική μας ευθύνη, αφετέρου να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο παροχής των υπηρεσιών μας προς το κοινωνικό σύνολο, αφετέρου να βελτιώσουμε ακόμα πιο γρήγορα όλα όσα χρειάζονται βελτίωση». Αυτή η δήλωση τονίζει τη δέσμευση της ΑΑΔΕ να συνεχίσει την πρόοδο και την αναβάθμιση των υπηρεσιών της, ικανοποιώντας τις ανάγκες των πολιτών.