Η συνδρομή θα ισχύει σε μόνο ένα σπίτι, αλλά η πλατφόρμα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλές συσκευές.
Ο γίγαντας του streaming ανακοίνωσε πως θα αρχίσει την απαγόρευση της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, μετά την παρουσίαση στους μετόχους των μειωμένων κερδών της εταιρείας κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Η πρακτική της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης με άτομα εκτός του νοικοκυριού του συνδρομητή θα γίνει πιο σύνθετη και είναι πιθανό να συνεπάγεται πρόσθετη χρέωση για την κοινή χρήση μιας συνδρομής σε διαφορετικές τοποθεσίες.
«Καθώς επεκτείνουμε την επί πληρωμή κοινή χρήση, τα μέλη σε πολλές χώρες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να πληρώνουν επιπλέον αν θέλουν να μοιράζονται το Netflix με άτομα με τα οποία δεν ζουν στο ίδιο σπίτι. Οπως ήδη συμβαίνει, όλα τα μέλη θα μπορούν να παρακολουθούν από κινητή συσκευή ενώ ταξιδεύουν», ανέφερε η ανακοίνωση του Netflix προς τους μετόχους.
Πώς θα λειτουργεί
Το Netflix δεν είπε κάτι πιο συγκεκριμένο από το ότι «αργότερα μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023» σχετικά με το πότε θα αρχίσει η απαγόρευση. Ο διευθυντής καινοτομίας της εταιρείας, Τσένγκι Λονγκ, έδωσε μια εικόνα του πώς θα μπορούσε να λειτουργεί το νέο σύστημα. Σε κάθε λογαριασμό Netflix θα επιτρέπεται μόνο ένα σπίτι, αλλά η πλατφόρμα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πολλές συσκευές. Για την προσθήκη περισσότερων νοικοκυριών θα ισχύει ένα επιπλέον μηνιαίο τέλος (στις περισσότερες χώρες της Λατινικής Αμερικής, όπου και δοκιμάστηκε αρχικά η ιδέα, η χρέωση είναι 2,99 δολάρια). Ενώ ταξιδεύετε, ο λογαριασμός θα είναι προσβάσιμος μόνο από tablet, φορητό υπολογιστή ή κινητό. Οι συνδρομητές θα μπορούν να αφαιρέσουν ανεπιθύμητα νοικοκυριά από τον λογαριασμό τους.
«Η σημερινή ευρεία κοινή χρήση λογαριασμών μεταξύ νοικοκυριών υπονομεύει τη μακροπρόθεσμη ικανότητά μας να επενδύουμε και να βελτιώνουμε την υπηρεσία μας», δήλωσε ο κ. Λονγκ.
«Γι’ αυτό και διερευνούμε προσεκτικά διαφορετικούς τρόπους ώστε οι άνθρωποι που θέλουν να μοιράζονται τον λογαριασμό τους να πληρώνουν λίγο παραπάνω».
Το 2022 το Netflix έχασε 200.000 πελάτες μόνο κατά το πρώτο τρίμηνο και παραδέχθηκε ότι αναμένεται να χάσει άλλα δύο εκατομμύρια κατά το δεύτερο τρίμηνο. Η εταιρεία απέδωσε την πτώση σε διάφορους παράγοντες, όπως ο αυξημένος ανταγωνισμός και ο πόλεμος στην Ουκρανία.
Ο Λονγκ δεν περιέγραψε τον τρόπο με τον οποίο το Netflix σχεδιάζει να επιβάλει το νέο σύστημα. Στις δοκιμές που έγιναν στη Λατινική Αμερική, εάν εντοπιστεί αλλαγή στην τοποθεσία ενός λογαριασμού που χρησιμοποιείται για περισσότερο από δύο εβδομάδες, ο κάτοχος λαμβάνει μια ειδοποίηση εντός της εφαρμογής που του δίνει την επιλογή να αλλάξει τη διεύθυνση του σπιτιού του ή να πληρώσει ένα τέλος για να προσθέσει τη νέα διεύθυνση.
ΠΗΓΗ: kathimerini.gr