Οι καταθέσεις αυξήθηκαν κατά 3,3 δισ. ή 7% σε ετήσια βάση και ανήλθαν σε 50,2 δισ
Νέα πλατφόρμα από το φθινόπωρο, επέκταση εντός κι εκτός συνόρων, και νέες υπηρεσίες για αγοραστές και πωλητές αποτελούν τα «όπλα» του Shopflix στη «μάχη» για την πρωτιά, την οποία έχει θέσει ως στόχο η διοίκησή του για την επόμενη τριετία. Σε αυτό το πλαίσιο το marketplace συμφερόντων της οικογενείας Μαρινάκη, το οποίο συμπλήρωσε ένα χρόνο λειτουργίας, δρομολογεί για το διάστημα μέχρι το 2025 επενδύσεις ύψους 6 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ ήδη έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις άλλων 4 εκατ. ευρώ.
«Ηδη βρισκόμαστε στη δεύτερη θέση παρά το γεγονός ότι λειτουργούμε μόνο ένα χρόνο», τόνισε σε δημοσιογραφική συνάντηση ο διευθύνων σύμβουλος του Shopflix κ. Χρήστος Καλογεράκης, κάτι που σημαίνει ότι το Public Marketplace, το οποίο δημιουργήθηκε επί των ημερών του στην Public, έχει περάσει στην τρίτη θέση της αγοράς.
Μέσα στην επόμενη τριετία, εξάλλου, η διοίκηση στοχεύει να καταστεί κερδοφόρος. Σημειώνεται ότι η πρωτιά στα marketplaces σημαίνει για την ελληνική αγορά και πρωτιά συνολικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Σήμερα πρώτο marketplace είναι το Skroutz, ενώ το μερίδιο της Amazon υπολογίζεται σε περίπου 10%. Στα άμεσα βήματα περιλαμβάνεται η λειτουργία εφαρμογής για κινητά και tablets, η οποία αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες, η παροχή μιας νέας υπηρεσίας σε ένα μήνα, η οποία θα έχει έντονο «πράσινο» αποτύπωμα (σ.σ. δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες), αλλά και η λειτουργία 500 σημείων παραλαβής των παραγγελιών από τους αγοραστές. Αυτά τα σημεία δεν θα λειτουργούν μόνο για την παραλαβή των παραγγελιών (pick up points), αλλά και ως σημεία για την επιστροφή προϊόντων (drop off points).
Δεν θα πρόκειται για αυτόματα μηχανήματα παραλαβής δεμάτων (lockers), αλλά για διάφορα καταστήματα με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, όπως μαγαζιά ψιλικών, μίνι μάρκετ κ.ά. Μάλιστα, ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να επανακαθορίζει το σημείο παραλαβής που τον ενδιαφέρει ακόμη και όταν η αποστολή της παραγγελίας είναι σε εξέλιξη.
Η εγκατάσταση lockers ή η συνεργασία με πάροχο αυτής της υπηρεσίας εξετάζεται από τη διοίκηση της Shopflix, καθώς μάλιστα εκτιμάται ότι τα επόμενα χρόνια ποσοστό 15%-20% των παραγγελιών του ηλεκτρονικού εμπορίου θα παραδίδεται με αυτόν τον τρόπο, χωρίς, ωστόσο, να αναμένονται σχετικές κινήσεις μέσα στην επόμενη διετία.
Κρίσιμο βήμα για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας θεωρείται η αναβάθμιση της πλατφόρμας, με τη νέα μορφή της να αναμένεται στο τέλος του καλοκαιριού. Η νέα πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη και σε άλλες γλώσσες, καθώς η Shopflix σχεδιάζει την έναρξη, από το φθινόπωρο και μετά, αποστολών παραγγελιών και εκτός Ελλάδας, με πρώτη χώρα την Κύπρο και στη συνέχεια και σε άλλες. Τα σχέδια περιλαμβάνουν και συνδρομητικό πρόγραμμα, με προνόμια για τους συνδρομητές, κατά τα πρότυπα της Amazon Prime εκτός Ελλάδας και του Skroutz Plus εντός συνόρων.
1.050 καταστήματα
Το Shopflix Marketplace συνεργάζεται πλέον με 1.050 καταστήματα, από 136 ένα χρόνο πριν, και διαθέτει πάνω από 3,5 εκατομμύρια κωδικούς προϊόντων, από 168.000 τον Μάρτιο του 2022. Απασχολεί 120 άτομα και μέσα στην επόμενη διετία αναμένεται το προσωπικό να φθάσει τα 200 άτομα. Από τον Μάρτιο του 2022 μέχρι σήμερα το Shopflix έχει δεχθεί πάνω από 17 εκατομμύρια επισκέψεις.
ΠΗΓΗ: kathimerini.gr