By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: TikTok: Από τα likes στις πωλήσεις, ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους – Χρηστικές οδηγίες
Share
Notification Show More
Latest News
Roula sites
Εντυπωσιάζει η «Σκηνή ζηλοτυπίας» της Ρούλας Παπαθανασίου!
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Giannoulos sitessss
«Έφυγα απ’ το δρόμο μου»: Με δυνατές υπογραφές το νέο single του Δημήτρη Γιαννούλου
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Maistrali
Μαϊστράλι: Κυκλοφόρησε το νέο συγκλονιστικό μυθιστόρημα της Αλέκας Ζωγράφου!
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Maksamp1200
Πρωταγωνιστούν στον Βοτανικό οι Γιώργος Σαμπάνης και Νίκος Μακρόπουλος!
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Hdfgkf
Λευτέρης Κρίκης: Εντυπωσιάζει το νέο του single με τίτλο «Πες Ακόμα Ένα Ψέμα»!
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ > ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ > TikTok: Από τα likes στις πωλήσεις, ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους – Χρηστικές οδηγίες
ΔΙΕΘΝΗΕΙΔΗΣΕΙΣΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

TikTok: Από τα likes στις πωλήσεις, ενισχύει τις επιχειρήσεις και την ανάπτυξη τους – Χρηστικές οδηγίες

Oμάδα Σύνταξης Δ
Last updated: 2025/03/27 at 12:14 PM
Oμάδα Σύνταξης Δ 8 months ago
Share
Tiktok 1 768x758
SHARE
Κοινοποίηση

Το TikTok έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, συνδυάζοντας αύξηση πελατολογίου με ενίσχυση της αγοραστικής συμπεριφοράς.
Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y – πολυεθνικής εταιρείας ψηφιακού μετασχηματισμού – η πλατφόρμα μετρά πάνω από 1 δισεκ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως, με τον μέσο χρόνο χρήσης να φτάνει τα 52 λεπτά την ημέρα. Η δύναμη του TikTok δεν περιορίζεται πλέον στη διασκέδαση.

  • Ιδιαίτερα για τη Gen Z, λειτουργεί ως μηχανή αναζήτησης για προϊόντα και υπηρεσίες, συχνά αντικαθιστώντας τη Google.

Αλλάζει την κουλτούρα αγορών

Το 71% των χρηστών όπως αναφέρεται στο χρηστικό οδηγό της GY, δηλώνει ότι κάνει αυθόρμητες αγορές μέσω της πλατφόρμας. Οι τάσεις του TikTok διαμορφώνουν την παγκόσμια κουλτούρα – από μουσική και μόδα μέχρι το λεξιλόγιο της καθημερινότητας.

Ταυτόχρονα η viral δυναμική του (περιεχόμενο εξαιρετικά διαδεδομένο) απαιτεί γρήγορα αντανακλαστικά από τις επιχειρήσεις που θέλουν να επωφεληθούν.

Οι βασικοί τύποι trends στο TikTok που θα πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις και να αντιδράσουν ανάλογα είναι:

1.Flash Trends – ζωής 72 ωρών, απαιτούν άμεση αντίδραση.

2.Cultural Moments – βασισμένασε pop culture γεγονότα.

3.Evolving Trends – ξεκινούν τοπικά και εξελίσσονται σε mainstream.

4.Social Impact Trends – περιεχόμενο με κοινωνικό αποτύπωμα.

5.Behavioral Shifts – νέες αισθητικές και συμπεριφορές κοινού.

Όπως αναφέρει ο χρηστικός οδηγός της Generation Y για επιχειρήσεις, η επιτυχία στο TikTok βασίζεται σε 3 παράγοντες:

  • Η άμεση προσαρμογή στις τάσεις, η δημιουργικότητα και ευελιξία στο περιεχόμενο, και η άμεση αλληλεπίδραση (real-time engagement), χωρίς ανάγκη για μεγάλο διαφημιστικό budget.

Ποιοι είναι όμως οι χρήστες του TikTok και τι περιμένουν;
Οι millennials προτιμούν πρακτικό, εκπαιδευτικό και προϊόντικό περιεχόμενο.
Η Gen Z επηρεάζεται από UGC & micro-influencers, επιζητά αυθεντικότητα.
Οι παθητικοί χρήστες(passive users) καταναλώνουν περιεχόμενο για ψυχαγωγία και τάσεις χωρίς ενεργή συμμετοχή.

Με τα σωστά εργαλεία, στρατηγική και δημιουργική προσέγγιση, το TikTok προσφέρει στις επιχειρήσεις ένα ισχυρό πλεονέκτημα στον ψηφιακό κόσμο.

ERT

Oμάδα Σύνταξης Δ 27/03/2025
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article Kavafis theater 768x432 Ο Καβάφης στο Κάιρο: Μια θεατρική περιπλάνηση από το «Θέατρο Σαλαμίνας»
Next Article ΕΙΔΙΚΗ ΤΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΧΟΡΗΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ "ahepa" (ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/eurokinissi) Μ. Χρυσοχοΐδης: Φτιάχνουμε τη νέα Αστυνομία και ενισχύουμε την Προστασία των Πολιτών
November 2025
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« Oct    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?