By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Reading: Viber: Ακόμη περισσότερα μηνύματα έστειλαν το 2022 οι Έλληνες
Share
Notification Show More
Latest News
Rezan sites1
Άννα Ρεζάν: Σπουδαία συνεργασία με πολυβραβευμένο Γερμανό σκηνοθέτη
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Dhdydry
Κοντολάζος στο «The 2Night Show»: «Αγαπάω το τραγούδι, έχω ανάγκη να τραγουδάω και το κάνω από παιδί»
MEDIA
Drhdh
Έφη Κοντού: Εντυπωσιάζει το νέο της single με τίτλο «Για μας»
ΜΟΥΣΙΚΗ
Fghj
ZU Champagneria: Το νέο urban στέκι στο κέντρο της Αθήνας!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Monro Casino Legal em Portugal: O Que Você Precisa Saber
ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • MEDIA
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
    • ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΘΕΑΤΡΟ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
    • ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • VIDEO
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ > Viber: Ακόμη περισσότερα μηνύματα έστειλαν το 2022 οι Έλληνες
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Viber: Ακόμη περισσότερα μηνύματα έστειλαν το 2022 οι Έλληνες

Δίκτυο Ενημέρωσης
Last updated: 2022/12/28 at 11:06 AM
Δίκτυο Ενημέρωσης 3 years ago
Share
Viber logo
SHARE
Κοινοποίηση

Την τάση και των Ελλήνων να προτιμούν την αποστολή μηνυμάτων μέσω των δημοφιλών πλατφορμών άμεσης επικοινωνίας (instant messaging) επιβεβαιώνουν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Viber για το 2022. Υπενθυμίζεται ότι το Viber είναι εγκατεστημένο στο 91% των smartphones το 2022, κάτι που το καθιστά την κορυφαία εφαρμογή επικοινωνίας στη χώρα.

Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, ο αριθμός των μηνυμάτων που στάλθηκαν αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση. Η αλλαγή προτίμησης από την κλήση στα μηνύματα είναι εμφανής, ειδικά στην ομαδική επικοινωνία. Κατά μέσο όρο κάθε άτομο στην Ελλάδα συμμετέχει σε 3 ομαδικές συνομιλίες. Ο αριθμός των συμμετεχόντων που συμμετέχουν σε ομάδες έχει επίσης αυξηθεί κατά ένα σημαντικό 11% σε ετήσια βάση.

Μια αύξηση 32% στον αριθμό των καναλιών και κοινοτήτων στην Ελλάδα το 2022 δείχνει ότι οι χρήστες παρακολουθούν στενά σημαντικές ανακοινώσεις, τελευταία νέα και κρίσιμες ενημερώσεις από τα αγαπημένα τους δημόσια πρόσωπα και τους αγαπημένους τους οργανισμούς απευθείας στην εφαρμογή Viber.

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις αξιοποιούν διαφημιστικές λύσεις για να αυξήσουν την προβολή τους και να προσελκύσουν νέους χρήστες. Το 2022, ο αριθμός των μέσων μηνιαίων impressions διαφημίσεων στο Viber έφτασε το σημαντικό αριθμό των 6 δις παγκοσμίως, με 580 εκατομμύρια από αυτά τα impressions να εντοπίζονται στην Ελλάδα. Η εφαρμογή σημείωσε αύξηση 100% στον αριθμό των άμεσων διαφημιζόμενων που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο Viber στην Ελλάδα. Ανάμεσα στους κλάδους διαφημίσεων με τις κορυφαίες επιδόσεις στην Ελλάδα φέτος ήταν: Ταξίδια και Φιλοξενία που αυξήθηκαν κατά 379%, Εφαρμογές για κινητά (κατά 214%), Ψυχαγωγία (κατά 208%), Αυτοκίνητο (κατά 92%) και Πληροφορική και Τηλεπικοινωνίες (κατά 53%).

Οι εταιρείες δείχνουν επίσης μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις λύσεις Viber Business Messages ως εργαλείο για την επικοινωνία με τους καταναλωτές στην αγαπημένη τους εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων. Το 2022 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:

– Πάνω από 180 εκατομμύρια μηνύματα που ανταλλάσσονται σε chatbots (κάτι που αποδεικνύει τη δημοφιλία των αυτοματοποιημένων και εύκολων στην πλοήγηση διεπαφών συνομιλίας).

– Αύξηση 176% στον αριθμό των νέων επιχειρηματικών λογαριασμών που δημιουργήθηκαν σε σύγκριση με τον αριθμό των νέων λογαριασμών το 2021.

– Συνολική αύξηση 38% των Business Messages που παραδόθηκαν. Μεταξύ όλων των μηνυμάτων που χρησιμοποίησαν οι επιχειρήσεις φέτος στην Ελλάδα – προωθητικά (ειδικές προσφορές, εκπτώσεις), μηνύματα συνομιλίας (υποστήριξη ζωντανού αντιπροσώπου) και μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, παρακολούθηση παράδοσης, υπενθυμίσεις ραντεβού) – τα διαφημιστικά και τα μηνύματα συναλλαγών παρουσίασαν ιδιαίτερη άνοδο με 34% και αύξηση 41% αντίστοιχα.

Πηγή: cnn.gr / Πηγή φώτο : queen.gr

Δίκτυο Ενημέρωσης 28/12/2022
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article ερευνα Έλληνες ερευνητές στις ΗΠΑ βρήκαν νέα μέθοδο πρόβλεψης σπάνιων καταστροφικών γεγονότων
Next Article Screenhunter 833 750x375 Ανακαίνιση Σπιτιού – Τα Βήματα για να Αποκτήσετε το Σπίτι των Ονείρων σας
Leave a comment

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

October 2025
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Sep    

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?