By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
internetika.grinternetika.gr
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
      • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Reading: Viber: Ακόμη περισσότερα μηνύματα έστειλαν το 2022 οι Έλληνες
Share
Notification Show More
Latest News
giagia.original
Γιατί οι Ικαριώτες ζουν περισσότερο από τους άλλους
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
συλληψη
Συνελήφθη 30 χρόνος στα Ιωάννινα για διακίνηση ναρκωτικών
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
gefyraaradainas-696x392-1
Νεκρός άνδρας εντοπίστηκε στο φαράγγι της Αράδαινας – Σε εξέλιξη επιχείρηση προσέγγισής του
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
syllavario
Η ελληνική γλώσσα στο διάβα του χρόνου: Το κυπριακό συλλαβάριο
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
katafygio-zoon-almyros-1-1
Ετοιμάζεται για δημοτικό καταφύγιο αδέσποτων ο Δήμος Αλμυρού
ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
Aa
internetika.grinternetika.gr
Aa
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΡΟΗ
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ 2023
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΚΟΣΜΟΣ
Follow US
  • Advertise
© 2022 Foxiz News Network. Ruby Design Company. All Rights Reserved.
internetika.gr > ΡΟΗ ΝΕΑ > ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ > Viber: Ακόμη περισσότερα μηνύματα έστειλαν το 2022 οι Έλληνες
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Viber: Ακόμη περισσότερα μηνύματα έστειλαν το 2022 οι Έλληνες

Δίκτυο Ενημέρωσης
Last updated: 2022/12/28 at 11:06 ΠΜ
Δίκτυο Ενημέρωσης 1 μήνα ago
Share
viber-logo
SHARE

Την τάση και των Ελλήνων να προτιμούν την αποστολή μηνυμάτων μέσω των δημοφιλών πλατφορμών άμεσης επικοινωνίας (instant messaging) επιβεβαιώνουν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Viber για το 2022. Υπενθυμίζεται ότι το Viber είναι εγκατεστημένο στο 91% των smartphones το 2022, κάτι που το καθιστά την κορυφαία εφαρμογή επικοινωνίας στη χώρα.

Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, ο αριθμός των μηνυμάτων που στάλθηκαν αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση. Η αλλαγή προτίμησης από την κλήση στα μηνύματα είναι εμφανής, ειδικά στην ομαδική επικοινωνία. Κατά μέσο όρο κάθε άτομο στην Ελλάδα συμμετέχει σε 3 ομαδικές συνομιλίες. Ο αριθμός των συμμετεχόντων που συμμετέχουν σε ομάδες έχει επίσης αυξηθεί κατά ένα σημαντικό 11% σε ετήσια βάση.

Μια αύξηση 32% στον αριθμό των καναλιών και κοινοτήτων στην Ελλάδα το 2022 δείχνει ότι οι χρήστες παρακολουθούν στενά σημαντικές ανακοινώσεις, τελευταία νέα και κρίσιμες ενημερώσεις από τα αγαπημένα τους δημόσια πρόσωπα και τους αγαπημένους τους οργανισμούς απευθείας στην εφαρμογή Viber.

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις αξιοποιούν διαφημιστικές λύσεις για να αυξήσουν την προβολή τους και να προσελκύσουν νέους χρήστες. Το 2022, ο αριθμός των μέσων μηνιαίων impressions διαφημίσεων στο Viber έφτασε το σημαντικό αριθμό των 6 δις παγκοσμίως, με 580 εκατομμύρια από αυτά τα impressions να εντοπίζονται στην Ελλάδα. Η εφαρμογή σημείωσε αύξηση 100% στον αριθμό των άμεσων διαφημιζόμενων που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο Viber στην Ελλάδα. Ανάμεσα στους κλάδους διαφημίσεων με τις κορυφαίες επιδόσεις στην Ελλάδα φέτος ήταν: Ταξίδια και Φιλοξενία που αυξήθηκαν κατά 379%, Εφαρμογές για κινητά (κατά 214%), Ψυχαγωγία (κατά 208%), Αυτοκίνητο (κατά 92%) και Πληροφορική και Τηλεπικοινωνίες (κατά 53%).

Οι εταιρείες δείχνουν επίσης μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις λύσεις Viber Business Messages ως εργαλείο για την επικοινωνία με τους καταναλωτές στην αγαπημένη τους εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων. Το 2022 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:

– Πάνω από 180 εκατομμύρια μηνύματα που ανταλλάσσονται σε chatbots (κάτι που αποδεικνύει τη δημοφιλία των αυτοματοποιημένων και εύκολων στην πλοήγηση διεπαφών συνομιλίας).

– Αύξηση 176% στον αριθμό των νέων επιχειρηματικών λογαριασμών που δημιουργήθηκαν σε σύγκριση με τον αριθμό των νέων λογαριασμών το 2021.

– Συνολική αύξηση 38% των Business Messages που παραδόθηκαν. Μεταξύ όλων των μηνυμάτων που χρησιμοποίησαν οι επιχειρήσεις φέτος στην Ελλάδα – προωθητικά (ειδικές προσφορές, εκπτώσεις), μηνύματα συνομιλίας (υποστήριξη ζωντανού αντιπροσώπου) και μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, παρακολούθηση παράδοσης, υπενθυμίσεις ραντεβού) – τα διαφημιστικά και τα μηνύματα συναλλαγών παρουσίασαν ιδιαίτερη άνοδο με 34% και αύξηση 41% αντίστοιχα.

Πηγή: cnn.gr / Πηγή φώτο : queen.gr

Δίκτυο Ενημέρωσης 28/12/2022
Share this Article
Facebook Twitter Email Print
What do you think?
Love0
Sad0
Happy0
Sleepy0
Angry0
Dead0
Wink0
Previous Article ερευνα Έλληνες ερευνητές στις ΗΠΑ βρήκαν νέα μέθοδο πρόβλεψης σπάνιων καταστροφικών γεγονότων
Next Article ScreenHunter-833-750x375 Ανακαίνιση Σπιτιού – Τα Βήματα για να Αποκτήσετε το Σπίτι των Ονείρων σας
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

123456789
Ιανουάριος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« Δεκ    
AGROTISTV
2023.GR-NEO
200X100

©INTERNETIKA.GR All Rights Reserved. DIGITAL CITIES IKE

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?