Την τάση και των Ελλήνων να προτιμούν την αποστολή μηνυμάτων μέσω των δημοφιλών πλατφορμών άμεσης επικοινωνίας (instant messaging) επιβεβαιώνουν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Viber για το 2022. Υπενθυμίζεται ότι το Viber είναι εγκατεστημένο στο 91% των smartphones το 2022, κάτι που το καθιστά την κορυφαία εφαρμογή επικοινωνίας στη χώρα.
Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, ο αριθμός των μηνυμάτων που στάλθηκαν αυξήθηκε κατά 10% σε ετήσια βάση. Η αλλαγή προτίμησης από την κλήση στα μηνύματα είναι εμφανής, ειδικά στην ομαδική επικοινωνία. Κατά μέσο όρο κάθε άτομο στην Ελλάδα συμμετέχει σε 3 ομαδικές συνομιλίες. Ο αριθμός των συμμετεχόντων που συμμετέχουν σε ομάδες έχει επίσης αυξηθεί κατά ένα σημαντικό 11% σε ετήσια βάση.
Μια αύξηση 32% στον αριθμό των καναλιών και κοινοτήτων στην Ελλάδα το 2022 δείχνει ότι οι χρήστες παρακολουθούν στενά σημαντικές ανακοινώσεις, τελευταία νέα και κρίσιμες ενημερώσεις από τα αγαπημένα τους δημόσια πρόσωπα και τους αγαπημένους τους οργανισμούς απευθείας στην εφαρμογή Viber.
Επιπλέον, οι επιχειρήσεις αξιοποιούν διαφημιστικές λύσεις για να αυξήσουν την προβολή τους και να προσελκύσουν νέους χρήστες. Το 2022, ο αριθμός των μέσων μηνιαίων impressions διαφημίσεων στο Viber έφτασε το σημαντικό αριθμό των 6 δις παγκοσμίως, με 580 εκατομμύρια από αυτά τα impressions να εντοπίζονται στην Ελλάδα. Η εφαρμογή σημείωσε αύξηση 100% στον αριθμό των άμεσων διαφημιζόμενων που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στο Viber στην Ελλάδα. Ανάμεσα στους κλάδους διαφημίσεων με τις κορυφαίες επιδόσεις στην Ελλάδα φέτος ήταν: Ταξίδια και Φιλοξενία που αυξήθηκαν κατά 379%, Εφαρμογές για κινητά (κατά 214%), Ψυχαγωγία (κατά 208%), Αυτοκίνητο (κατά 92%) και Πληροφορική και Τηλεπικοινωνίες (κατά 53%).
Οι εταιρείες δείχνουν επίσης μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις λύσεις Viber Business Messages ως εργαλείο για την επικοινωνία με τους καταναλωτές στην αγαπημένη τους εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων. Το 2022 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:
– Πάνω από 180 εκατομμύρια μηνύματα που ανταλλάσσονται σε chatbots (κάτι που αποδεικνύει τη δημοφιλία των αυτοματοποιημένων και εύκολων στην πλοήγηση διεπαφών συνομιλίας).
– Αύξηση 176% στον αριθμό των νέων επιχειρηματικών λογαριασμών που δημιουργήθηκαν σε σύγκριση με τον αριθμό των νέων λογαριασμών το 2021.
– Συνολική αύξηση 38% των Business Messages που παραδόθηκαν. Μεταξύ όλων των μηνυμάτων που χρησιμοποίησαν οι επιχειρήσεις φέτος στην Ελλάδα – προωθητικά (ειδικές προσφορές, εκπτώσεις), μηνύματα συνομιλίας (υποστήριξη ζωντανού αντιπροσώπου) και μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, παρακολούθηση παράδοσης, υπενθυμίσεις ραντεβού) – τα διαφημιστικά και τα μηνύματα συναλλαγών παρουσίασαν ιδιαίτερη άνοδο με 34% και αύξηση 41% αντίστοιχα.
Πηγή: cnn.gr / Πηγή φώτο : queen.gr